MIJN HOLY GRAIL: OP VLAK VAN BEAUTY DAN

Copy of lipstick on a budget.png

Ik ontdek met heel veel plezier nieuwe creaties van make-upmerken, maar sommige beautyproducten behoren soms jaren tot mijn favorieten. Welke dat zijn? Wel hierzo mijn 10 all-time favoriete beautyproducten!

 

 

 

1 – CONCEALER

Beginnen doe ik meteen met drie producten die ik al jarenlang opnieuw in mijn fysieke of online winkelmandje leg. Catrice’s Re-Touch Light-Reflect is al een tijdje mijn nummer één concealer. Een goede dekking, interessant prijsje (3,99 euro) en een aanbod aan erg lichte tinten (forever bleekscheet) doen me overtuigen om niet snel iets anders te proberen.

 

2 – NAGELLAK 

Mijn nieuwsgierigheid naar de beautywereld toe kende al vroeg pieken toen ik als jong meisje experimenteerde met nagellak. Het kleur dat mijn hart nog altijd sneller doet slaan: Aruba Blue van Essie. How pretty can blue be?!

 

3 – OOGSCHADUW

Toegegeven: er liggen te veel oogschaduwpaletten op mijn bureau. Eentje waar ik het meest naar grijp: Tanya Burr’s Galaxy Eye Palette. Ondertussen heeft haar make-upcollectie een aantal updates achter de rug, en bekijk ik haar Youtubevideo’s nog maar amper. Een echte fan van de Youtuber ben ik niet meer, maar zoveel meer van dit oogschaduwpalet. Het donkerbruine Stormy Sky blijkt altijd een topper bij een naturelle smokey eye. Gelukkig blijft dit magisch quartet nog wijselijk in voorraad bij webshops zoals Feelunique.

 

 

4 – HAND-EN NAGELCREME

Een hand-en nagelcrème die heerlijk ruikt én meteen effect heeft? Kies voor Caudalie’s topproduct! Ik kreeg de crème op een event, maar deze koop ik met plezier opnieuw. Trust me on this one! 

 

5 – DROOGSHAMPOO

Een aantal droogshampoo’s hebben mogen auditie doen, maar deze exotische variant van Batiste vind ik fantastisch! Meestal ruikt een droogshampoo niet zo gezellig, maar deze doet me al verlangen naar een volgende strandvakantie.

PS: deze tropical droogshampoo zorgt ook voor iets voller kapsel. Vreugdedansjes zijn een feit.

 

 

 

6 – LIQUID LIPPENSTIFT

Mocht je mijn artikels al langer eens bekijken, weet je dat Birthday Suit van Sleek één van mijn favoriete lipproducten is. Natuurlijk mag deze neutrale kleur dan niet ontbreken in deze lijst!

 

7 – LIPPENBALSEM

Ik vergeet geregeld om mijn droge lippen te voorzien van een laagje balsem. Gelukkig hoef ik maar één tipje van deze Rêve de Miel van Nuxe te gebruiken om alle schade te doen verdwijnen. Wat ook nog extra fijn is, is de heerlijke geur van dit powerproduct!

 

8 – LIPPENSTIFT

Nog steeds mijn go to lipstick sinds mijn laatste bezoek aan de Britse hoofdstad: Temptationnn (Topshop). 

 

 

 

9 – MASCARA

Ik heb een heleboel mascara’s die stoelendansgewijs de revue doen. Welke budgetproof mascara die dans geregeld wint? Zonder twijfel Catrice’s Glam & Doll False Lashes mascara!

 

 

10 – GEZICHTSMASKER

Eindigen doe ik met het Tea Tree Sheet Masque van Montagne Jeunesse die je huid in no time zen en fris weet te maken. Ik ben helemaal fan want in dit geval hoeft dat vervelend opruimwerkje niet meer zoals bij de klassieke gezichtsmaskers.

 

Q: Ken je een aantal van deze producten uit eigen ervaring? En wat is jouw meest favoriete make-upproduct? 

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

