MEET OH MY DAY – BLOEMEN + QUOTES = LIEFDE

lipstick on a budget (1).png
Dankzij de recentste persdagen maakte ik kennis met een gloednieuw bloemenconcept: Oh My Day. Stijlvolle bloemen met schattige quotes in een handige verpakking? I’m in! En weet je wat het extra leuke is? Het is budgetproof!

 

Oh My Day was nog maar net een fulltime activiteit toen de oprichtsters met veel (terechte!) trots aanwezig waren op de persdag van Burococo. Gent meets Kortrijk, ervaring met bloemschikking als passie meets een achtergrond in de evenementenwereld. Dit gezellige duo is helemaal klaar om mensen warm te maken met hun bloemenconcept.

 

Zoals je misschien al weet, bezit ik de kunst om in een haastje net op tijd te zijn voor die trein of een vriendinnenbezoekje. Soms gaan afspraakjes samen met een cadeautje maar door de hurray hurray heb je helemaal niets voorbereid om zonder lege handen voor de deur te staan. Super vervelend toch? Wel Oh My Day is in dat lastige geval je fleurige lifesaver. Tankstations, en andere plekjes die je in alle drukte voorbijraast worden potentiële verkooppunten. 

 

 

De dames van de prachtige bloemen waren zo lief dat ik een boeketje mocht uitkiezen. Ik ging voor  ‘Smile’ . Maar ho, er waren ook nog andere zalige boodschappen: ‘For me, myself and I’, en ‘Somebody loves you’. Hoewel ik zelf nog in het bezit ben van een Oh My Day-boeketje ben ik van plan om iemand hiermee sooner or later in de bloemetjes te zetten.
– Ja, dat is zo ontzettend cliché om dit te zetten dat ik het net daarom hierin wilde verwerken #sorryimnotsorry.

 

 

 

Wil je nog meer weten over Oh My Day? Hou dan het online magazine Told You So in de gaten, want mijn collega’s hebben nog extra inspiratie in petto!

 

 

De Oh My Day bloemetjes zou je kunnen krijgen voor 9 à 10 euro. De prijs is nog niet 100% zeker, dus keep an eye on it.

 

Q: Lijkt het jou wat om een Oh My Day boeketje in huis te halen? 

 

2 gedachtes over “MEET OH MY DAY – BLOEMEN + QUOTES = LIEFDE

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

