SUPER SHINEN IN 60 SECONDEN DANKZIJ RIMMEL EN RITA ORA!

lipstick on a budget.png

Met veel liefde ga ik vaak eens gluren naar de nieuwste producten van het Britse Rimmel. De make-up gigant is de allereerste die mij tot de wereld van beauty wist te betoveren en dat doet het na al die jaren nog steeds. New in town zijn deze 60 Seconds Super Shine by Rita Ora nagellakjes.

 

Rita wie? Rita Ora: zangeres, actrice (speelt het zusje van übersexy Mr. Grey ahum), en fashion chick. Rita Ora heeft al met Rimmel samengewerkt. Eén bepaald kleurtje daarvan heb ik al eerder een moment of fame gegeven in deze blogpost. Haar collecties zijn erg populair onder het publiek en dus volgde er nog eentje dit jaar.

 

Wat zo fijn is aan deze nagellak is dat het een 3 in 1 formule bezit. In het goedje zit zowel een kleur, top- en basecoat verwerkt. Dat merk je meteen wanneer je aan de hand van de brede borstel je nagels met een frisse kleur verwent.

 

Na een aantal dagen de nagellak te hebben uitgeprobeerd, ondervind ik dat mijn nagels steviger aanvoelen en dat de kleur niet snel verdwijnt. Top! Ook de gezonde glans die de nagellak garandeert is helemaal aanwezig. Net zoals de vorige keren stelt Rimmel mij niet teleur.

 

Na de theorie, zal ik de serieuze praktijk uitvoeren: testen! Ik probeerde deze drie kleurtjes:

 

 

FASHION HEAVEN (324)

Zonder twijfel is dit voor mij een out of the comfortzone kleur. Vroeger zou ik van alle daken schreeuwen dat roze een rotkleur was, maar ondertussen weet ik wel beter. Net omdat ik soms wel durf een iets stoerder kledingstuk durf aan te trekken, lijkt het mij wel fijn om met een contrasterend girly kleurtje te werken. Dit felroze is zeker een uitdaging, en dat maakt het net zo leuk!

 

 

PEDAL TO THE METAL (812)


De collectie van Rita Ora is op zijn minst veelzijdig te noemen. Van felle kleuren naar lakjes met een likje chrome. Dit kleur vind ik ijzig stoer, en zie ik mij ook snel gebruiken in de wel heel nabije toekomst.

 

 

HOT METAL LOVE (811)


Als ik één kleur zou moeten kiezen, dan is het deze wel. Het straalt zoveel glam uit, en past zowel bij een chill-als glitteroutfit. LOVE LOVE!

Ohja, ook dit nog: Ik gebruikte elke keer maar één laagje om duidelijk te maken dat dit zeker al voldoende is voor een intense kleur.

 

 

Zijn deze kleuren niet je ding (of misschien net wel?). Nog een tiental andere kleuren staan te poppelen om in jouw winkelkarretje te worden gedropt. De kleuren van de 60 Seconds Super Shine by Rita zijn te verkrijgen in de winkels van onder andere Kruidvat (voor 3,99 euro) en Di. 

 

 

BTW: ik heb deze nagellakjes op de persdagen gekregen. Ik word niet verwacht om hierover een review te doen, maar deed dit wel omdat ik ontzettend gloeiend enthousiast was over het merk, en over deze collectie. Mmmkay?

 

2 gedachtes over “SUPER SHINEN IN 60 SECONDEN DANKZIJ RIMMEL EN RITA ORA!

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

