GOING SOLO IN… LISSABON

Report.png

Wie mij al volgt op Instagram, weet dat ik bijna vertrek naar Lissabon. Maar wat ga ik daar doen? En zijn er nog andere reisplannen?

 

Vanaf morgen ben ik een drietal weken in Lissabon te vinden. Ik zal daar werken in een guesthouse in ruil voor slaapplaats en eten (de meest belangrijke zaken in life, toch?). Elke zondag ga ik proberen een verslagje te brengen. Zoals je misschien al kan raden, zullen er daar sowieso wel typische klunsmomentjes bijzitten. Ondertussen heb ik een tweetal “persdagontdekkingen” neergeschreven zodat ook andere budgetproof nieuwtjes verschijnen. Ik kan niet wachten om die met jullie te delen!

 

Na heel wat work work work, en dat samen met ontzettend lieve collega’s, is het nu tijd voor travel travel travel. Afgelopen vrijdag was het mijn laatste werkdag en dat ging niet zonder een traantje te laten (#bleiter). Na Portugal is het tijd voor Singapore en Bali (Indonesië). Ik ben super benieuwd om dat stukje van de wereld te leren kennen! En daarna? Geen idee, dat avontuur moet nog snel een naam krijgen. Hopelijk is dat in de vorm van een nieuwe werkuitdaging…

 

De vele strenge spaarbeslissingen thuis maken eindelijk plaats voor spontane vakantieplannen in een ander land. Klaar om samen met mij van alles te ontdekken? Via Instagram ben je gezellig up to date en anders zie ik je graag bij mijn eerste Lissabon blogpost. Hoppa, nu ga ik nog snel een bad nemen met een Lush bath bomb en het allerlaatste bagagewerk doen.
Até a vista!

 

 

5 gedachtes over “GOING SOLO IN… LISSABON

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

