OUTFITS – DRIE MAAL BABY BLUE

lipstick on a budget (11).png

Dit baby blue jasje van ZARA is één van mijn favorieten. Grote kans dat dit stukje onecht leer nog eens op mijn Instagrampagina verschijnt. Toen ik in de stemming was voor een nieuwe outfitpost moest ik de inspiratie niet ver zoeken en besliste ik om mijn lievelingsjasje drie maal in spotlights te plaatsen. HOERA!

 

DE GLITTEROUTFIT 

 

Ik hou van glitter. Elk mensje die mij een beetje kent, weet dat. Vroeger propte ik glitters bij allerlei verjaardags-en kerstkaartjes, nu verschijnt glitter in de vorm van broek of schoenen. De liefde voor positiviteit in de vorm van glans is dus alleen maar groter geworden.

 


Vorig jaar kocht ik deze glitterbroek bij H&M voor een erg klein prijsje, ik dacht 10 of 15 euro. De broek zit zoooo goed. Precies een overdressed pyjamabroek = love it. Afwerken doe ik met nog een beetje bling. Want ja, waarom niet?

Maak opnieuw kennis met mijn geliefde metallic schoenen van SPM (via Zalando). Helemaal nieuw in mijn wel erg beperkte handtassencollectie is dit enveloptasje van Monki. En ohja dit streepjesshirt vond ik vorig jaar ergens in ZARA.

 

 

DE SALESOUTFIT

Hoera de zon is er! Of toch heel soms eens. Eindelijk een excuus om de zonnebril die ik in november kocht naar boven te halen. Ik scoorde dit old school exemplaar in Bershka.

 

Bijna alle andere kledingstukken heb ik gevonden tijdens de laatste Black Friday of koopjes, vandaar dit tot de ‘salesoutfit’ werd gedoopt.

Budgettip: ga tijdens de koopjes eens kijken bij Stradivarius. Op hun webshop vond ik allerlei spulletjes om en bij de 5 euro, dus ook deze culotte broek. Black Friday bleek toen ook het ideale moment om deze leuke sneakers met metallic rosé glansje van Kenneth Cole (via Zalando) in huis te halen. De streepjes T-shirt (ZARA) heb ik niet gekocht tijdens de solden.

 

 

 

 

DE OUTFIT MET HEEL VEEL HARTJES

Die hartjes moet je niet letterlijk nemen. Maar als er één kledingstuk is waar ik een instant crush op heb, dan is het op wel de rok van New Look. Bijna onmiddellijk waan ik mij als een wannabe Parisienne prinses, zeker in combi met een streepjestrui. Eindelijk een rok die niet te kort of te lang is. Helemaal perfect is het. Ah, dikke liefde!


Als ik geen streepjesshirt draag, dan is het wel een motiefje met een iets rondere variant. Dit bolletjeshemd met gezellige mouwen (Zara) vond ik ook wel leuk met dé rok. Helemaal onderaan zijn deze donkergrijze metallic loafers (Topshop via Zalando) te vinden.

 

 

Enorme dank aan mijn zus en vriendin Alexia om even fotograaf te zijn!

Q: Welke outfit vind jij het leukst? En heb jij ook zo’n kledingstuk die je echt bij alles wilt dragen? 

 

4 gedachtes over “OUTFITS – DRIE MAAL BABY BLUE

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

