Setareh Jewellery: Belgisch en budgetproof (+GIVEAWAY)!


Zelfs de meest lompe handjes (me!), transformeren tot een elegant iets met de juwelen van Setareh. Lees hieronder meer over dit gezellig Belgisch merk. En ohja, er is ook een giveaway!

 

Wie mij in real life al eens goed heeft bekeken, spot amper juwelen. Als ik juwelen draag, wil ik duurzame modellen. Ik kies liever voor een kleine selectie verfijnde juwelen dan een groot chaotisch aantal dat ik nooit zou dragen.

 

Toen Esther van Setareh Jewellery digitaal kwam aankloppen voor een eventuele samenwerking, werd ik enorm enthousiast. Ik volgde haar zelf al een tijdje op Instagram en had een instant crush op haar collectie. Setareh heeft aantal gemeenschappelijke accenten met Lipstick on a budget, namelijk reizen en betaalbare producten.

 

Haar juwelencollectie is het resultaat van haar reisavonturen, want hier en daar vind je een subtiele link naar de natuur. Het extra fijne is dat je niet te diep in je portemonnee moet tasten om zelf een tijdloos Setareh juweeltje te scoren. 


Het zijn musthaves die ik graag met jou wil delen, want…  samen hebben we een leuke giveaway bedacht om te vieren dat ik de 1000 Instagramvolgers heb gehaald en ook gewoon een beetje zomaar, omdat je mijn lezer bent.


Wil je jezelf een cadeautje geven of iemand anders gelukkig maken? Lees hieronder wat je allemaal moet doen om deze Setareh juwelen te kunnen winnen:
  1. Volg mij en Setareh op Instagram
  2. Reageer onder deze foto en tag een vriend(in)
  3. En… dat is het! Veel succes!

 

Inhoud van het cadeautje is een bolletjes armband en een chevron halsketting. De wedstrijd sluit op zondag 16 april. Je kan tot middernacht meedoen. De twee (!) winnaars worden op maandagvoormiddag 17 april bekendgemaakt aan de hand van een random namepickertool. Mocht je winnen, dan heb je een laat maar leuk paascadeautje extra. Hoera!

LET OP: enkel voor BE

 

 

 

6 gedachtes over “Setareh Jewellery: Belgisch en budgetproof (+GIVEAWAY)!

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

