4 X LIPSTICKS ON A BUDGET VOOR DEZE LENTE

lipstick on a budget (9).pngDe naam ‘Lipstick on a budget’ verklapt misschien al veel, maar lippenstift is mijn favoriete make-up product (oh, serieus?). Net zoals vorige lente, geef ik mijn favoriete lipproducten even a moment to shine!

 

 

 

Ibiza – Nyx Cosmetics

17554866_10212707042655245_1257006613_n.jpg

Prachtig weer vraagt naar een kleurtje die zomers klinkt. Ibiza is volgens mij een mooi evenwicht tussen roze en rood. De soft matte lip cream ruikt zelfs lichtjes naar vanille. Toegegeven: het voelt een klein beetje droog aan in het begin, maar blijft wel een lange tijd op je lippen.

IMG_3399.JPG

Begin of vul je soft matte lip cream collectie aan met Ibiza. 7,20 euro en dit gehypte NYX product is van jou!

 

 

 

On the Catwalk! – Essence

17554838_10212707042575243_272822452_n.jpg

Deze budgetproof lippenstift is klassiek rood, en voelt als een balsem op de lippen. De finish is eentje met een beetje gloss. Minpuntje: longlasting zou ik het niet noemen, maar wel best goede kwaliteit voor de kleine prijs die je betaalt.
IMG_3393

Deze lippenstift vind je in je plaatselijke Kruidvat winkel of online voor slechts 2,39 euro (!). 

 

 

 

Sweet Orchid – Topshop

17554990_10212707042775248_1200146213_n.jpg
In mijn collectie vind je 51 tinten rood. Amper roze. Laat staan paars. Ik waagde mij aan een ‘out-of-the-comfortzone-kleur’ tijdens mijn laatste bezoekje aan lovely London. Voor welke gelegenheid ik het zal gebruiken, geen idee, maar deze kleur zal ik wel ooit eens gebruiken. Ooit, want het is een hele leuke kleur.
IMG_3409

Deze koude tint vind je voor 10 euro in Topshop. 

 

 

 

Temptation – Topshop

17577789_10212707042735247_749447010_n.jpg

Temptation is momenteel mijn lievelingslippenstift, en zit dan ook standaard in mijn tas. Het een aantal tinten donkerder dan de ‘On The Catwalk’ van Essence, maar past bij evengoed elke look. Temptation heeft eerder een matte finish. Een lippenstift van Topshop is vrijwel nog nooit een teleurstelling geweest. In mijn geval dan toch niet.

PS: Lees je ‘Temptation’ ook stiekem al fluisterend zoals in tv-programma?

IMG_3377

Kan je niet weerstaan voor deze Temptation? No worries, deze lippenstift kan je hier bestellen. 

 

 

Q:Welke kleur is jouw favoriet? 

7 gedachtes over “4 X LIPSTICKS ON A BUDGET VOOR DEZE LENTE

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

