MIJN FAVORIETE LUSH PRODUCTEN

lipstick on a budget (3).png

Ik hou van Lush: what’s new? Ik weet dat ik dit vaak al heb neergeschreven, maar het cosmeticabedrijf verdient volgens mij elk complimentje. Ontdek hier mijn favoriete producten.

 

Brazened Honey – gezichtsmasker

Heeft stress je helemaal weten in te palmen of zoek je gewoon naar een excuus om een gezellig maskertje op je gezicht te smeren? Wel kies dan voor Brazened Honey. De geur is niet 100 % mijn ding, want ik heb het nu meer voor bloemige geurtjes maar hey valt best mee. Ik was helemaal verbaasd na gebruik want de werking van deze masker is snel duidelijk! Je voelt je zoveel frisser en je huid ziet er pakken gezonder uit. Oké, zo voel je je meestal wel na een masker maar dit maskertje is wel eentje om te onthouden. Brazened Honey moet je zeker bewaren in de koelkast want bijna alle ingrediënten zijn very vers!

Een aantal ingrediënten: limoensap, gemberwortel, peterselie en venkel.

16880161_10212363475666285_1345580599_o.jpg

 

 

D’Fluff – scheerzeep

Vloekwoord Venus, ik kies voor D’Fluff. De heerlijk geur van aardbei zorgt ervoor dat het lastige scheerkarwei iets leuker is. Minpuntje: de plukjes aardbei kunnen vervelend vastzitten in je scheermesje, maar dat nadeel weegt zeker niet op tegenover de voordelen.

Een aantal ingrediënten: verse aardbeien, biologische esdoornsuiker en rozenbottelolie.

16805100_10212363476026294_622177029_o.jpg

16810608_10212363475786288_277843291_o.jpg

D’Fluff phone home

 

 

Jason and the argan oil – shampoo bar (voor super shiny haar)

De website vertelt mij dat deze shampoo bar ideaal is voor de blonde chicks onder ons, wel daar behoor ik niet bij. Obviously. Gelukkig vertellen de Lush-verkoopsters iets meer dan de website. Zo werd mij verklapt dat deze shampoo bar zou namelijk ook een knallende boost geven aan kapotte haarpuntjes. Mensen met een lange haardos herkennen vast het volgende wel: shit haar vast aan jas, haar vast aan tas, haar vast – wel ja overal. Arganolie, het go(u)den product uit Marokko, heeft een herstellende functie waardoor die gebroken haareinden helemaal verleden tijd zijn. Of toch zo goed als. 

Een aantal ingrediënten: rozenolie, citroenolie en het magische arganolie.

16879936_10212363476386303_930526055_o.jpg

 

 

De beste bommetjes die de wereld ons kan bieden: bath bombs

Er zijn zowel klassieke als seizoensgebonden bath bombs en om de stok in twee te verdelen kies ik van beide categorieën mijn favoriet. Nog altijd in het gamma: Sex Bomb. Deze ruikt zo goed dat je meteen al het bad in wil! Het schattige roosje in het midden bloeit ook zo flatterend eens het bijna oplost in het water.

Kerstmis is niet meer compleet zonder de kerstcollectie van Lush. Afgelopen kerst kocht ik Shoot for the Stars, en wat heb ik genoten van deze creatie! De kleur is in mijn lievelingskleur en de sterren zorgen voor de nodige dosis glitter. Of hoe een bath bomb helemaal op mijn lijf kan geschreven zijn!

Een aantal ingrediënten van Sex Bomb: jasmijn, musk en citroenzuur.
Een aantal ingrediënten van Shoot for the Stars: bergamotolie, Braziliaanse sinaasappel en cacacoboter.

Shooting for the Stars

 

 

Q: Welke Lush producten behoren tot jouw favorieten? 

8 gedachtes over “MIJN FAVORIETE LUSH PRODUCTEN

    • Jenny zegt:

      Wel ik vond het eerst nog wat wennen die shampoo bar, want ja meestal doe je het zo voor je handen en dan plots moet het op je haar. Je zal wel snappen wat ik bedoel als je het een kans geeft haha. Maar ik merk echt dat mijn haar een veel gezondere glans heeft van die shampoo bar, dus zeker eens doen! En Big heb ik nog niet geprobeerd! Thanks for the tip! ;) XO

      Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Haha ja een favoriet heb je toch vroeg of laat bij Lush, het merk is gewoon té leuk :D. En oei dat is superjammer, maar ik snap wel dat ze voor een droog effectje kunnen zorgen. Ik wissel altijd af met shampoo’s zodat mijn haar het niet te gewoon komt. Maar hey, kan gebeuren :).

      Like

    • Jenny zegt:

      Oh my ik ken Ultraband nog niet! Ik maar denken dat ik het meeste van Lush wel al had gezien. Bij het cup o coffee masker heb ik al een aantal keer getwijfeld, want ik heb een liefde-haatverhouding met koffiegeur haha, wie weet doe ik het toch eens mee :D!

      Like

  1. Lys zegt:

    Yesss, Jason and the Argan Oil is de beste :D en hij geeft zo’n lekkere geur af. Ik heb er vanmiddag mijn haar mee gewassen en het rook er vanavond nog altijd naar! Verder heb ik zóveel favorieten van Lush, maar ik denk dat de shampoo bars, reiniger Ultrabland en body lotion Ro’s Argan toch bovenaan staan :) zo verslavend hun producten, haha.

    Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Ja he! De geur blijft nog redelijk lang zitten, en dat is helemaal oké haha. Oh en dat zijn producten die ik nog niet heb uitgetest! Lush zal nog voor lang mijn favoriete winkel ever blijven hahaha :D verslavend indeed!

      Like

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

