THANK YOU, YES YOU

Lipstick on a budget merci (1).jpg

Merci! 

 

Ik wil even dankjewel zeggen aan de lieve mensen die me de afgelopen dagen oprecht ‘proficiat met je eerste samenwerking‘ hebben gewenst. Ook dankjewel aan diegene die blij waren dat ik opnieuw de spreekwoordelijke draad oppikte met Lipstick on a budget.

 

Voor andere mensen lijkt dit niets, maar voor mij oh zoveel. Ik was bang om een samenwerking aan te gaan. Bang dat ik de zoveelste blogger zou zijn die van alles krijgt ongeacht het bij hem of haar past. Zoals je misschien al weet krullen mijn tenen bochten van dat ‘altijd maar willen krijgen’-gedoe. Ja, ik lees ook wel eens samenwerkingen van anderen. Het is fantastisch wanneer beide partijen er het beste kunnen uithalen, maar helaas bots ik op een groot aantal samenwerkingen waarvan ik denk ‘heeeeee?! Why?’. Niet omdat ik jaloers ben, maar omdat ik nog altijd denk dat een samenwerking ervoor moet zorgen dat beide partijen groeien. Dat x en y elkaar aanvullen. Vooral dat laatste… vaak is daar weinig van te merken. Het zit mij en ook enkele andere bloggers erg dwars. Ik ben dus extra blij dat ik mijn geplande outfit foto’s nog leuker kon maken dankzij die eerste samenwerking. Dit toch even tussen ons gezegd en gezwegen.

 

No hate, but love. Good vibes only.

2 gedachtes over “THANK YOU, YES YOU

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

