OUTFIT / 2 X WINTERWONDER BAGS

4-x-5

Nog een paar winterprikjes en de lente is bijna (ja, we zijn optimistisch) in zicht. Daarom deel ik nog vlug even twee winteroutfits voor de seizoenswissel mij inhaalt.

 

HOORAY! De eerste samenwerking is een feit en wat een gezellige meteen: eentje met Duifhuizen. Mijn missie? Tonen dat een budgetproof tas echt wel nodig is om je winteroutfit helemaal af te maken!

 

OUTFIT 1

 

 

May I introduce you: mijn lievelingsjas (Primark) in dit kamelenkleurtje. Heerlijk warm en lichtjes oversized: zalig. De witte trui van Mango vond ik zo cool dat ik hem ook in het zwart kocht. Ik kan niet de enige zijn die dit doet, toch?

 

 

Na een lange zoektocht vond ik eindelijk een momjeans die mijn buik niet in een benarde situatie bracht of waarvan de pijpen niet te kort waren. Ik vond de jeans in Oats & Heremiet, een erg leuk lifestylewinkeltje in Kortrijk. Je vindt er vintage kledij en heerlijk healthy food. Zo van dat gezond voedsel waarvan je niet smaakt dat het gezond is, you got me?

 

En dan even kennismaken met de eyecatcher: deze Daniele Donati shopper burgundy tas via Duifhuizen. De kleur vind ik geweldig mooi en dat voor iemand die tot voor kort enkel zwarte tassen had. Dit roodbruine burgundy is een geslaagd alternatief. In de Daniel Donati tas vind je een aantal inside pockets die handig zijn om je smartphone en andere spulletjes te droppen. Zelfs mijn witte (en ondertussen antieke) MacBook kan hierin. Handig met een grote H. Ik vrees dat een grote, zwarte tas nu een beetje zal verwaarloosd worden. Sorry I’m not sorry, we hebben samen leuke momenten beleefd maar nu is het tijd voor wat burgundy in mijn leven. Helemaal onderaan mijn nieuwste paar schoenen spotten: deze shiny zwarte exemplaren van Guts & Gusto. Thanks mom (ahum Santa)!

 

OUTFIT 2

 

 

Een tikkeltje out of the comfortzone: deze gouden tulband van Bershka. Ik dacht dat ik het enkel op events zou dragen, maar niets is minder waar. Een bezoekje aan een goede vriendin vraagt ook naar een kleine extraverte knipoog. De donkergrijze Fraîche sweater heb ik gescoord op Zalando.

 

 

Bijna all back everything: deze zwarte jas van Zara en stretchy broek van H&M. By the way: deze broek kan enkele foodbabies aan, just saying!

 

 

Van een donkerrode naar een donkerblauwe handtas. Meet deze David Jones box handtas (dark blue). Opnieuw koos ik bij Duifhuizen niet voor een klassieke zwarte tas. Deze donkerblauwe David Jones tas is eveneens een verfrissende keuze geweest. De afwerking is uitstekend waardoor de tas duurder lijkt (score!). Ik ben ontzettend enthousiast over het formaat van deze David Jones. Ideaal voor een dagje uit of een citytrip. Deze tas is iets kleiner dan de Daniele Donati burgundy tas, en iets groter dan mijn eeuwige zwarte crossover tas van Pull and Bear. De gulden middenweg dus. Je kan de tas ook dragen met een riempje, wat handig is in sommige gevallen. Om deze tweede outfit met een zwartgeverfde noot te doen eindigen: maak (opnieuw) kennis met mijn eenvoudige zwarte sneakers van Nike.

 

Big thumbs up voor mijn vriendin Katrijn en mijn zus voor het nemen van deze foto’s!

 

Q: Welke outfit/tas is jouw favoriet? 

13 gedachtes over “OUTFIT / 2 X WINTERWONDER BAGS

    • Jenny zegt:

      Dankje! Haha echt ik had zoooveel twijfels of ik deze tulband zou mee nemen. Ik vond die zo leuk, maar ik dacht ahja dat zal waarschijnlijk ergens blijven liggen. Een beetje uit de comfortzone gaan = 👌🏻 en nu super happy hihi☺

      Like

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

