IK WILDE STOPPEN MET BLOGGEN

4 X (4).pngJuich of zucht, want I’m back! Wat als ik je vertel dat ik nieuws heb over mijn korte blogpauze, een eerste samenwerking (!) en een reisje?

 

STOPPEN MET BLOGGEN OR NOT TO STOPPEN MET BLOGGEN?

Normaal gezien post ik bijna plichtsbewust een nieuw bericht op zondag, soms op woensdag. Maar bij het laatste blogbericht over klunzig zijn, dacht ik: ‘Wat doe ik verkeerd?’ en ‘Waarom groei ik amper?’

Ik had plots 99 twijfels. Geen enkele twijfel die ik kon sturen, laat staan zelf beantwoorden. Ook waren er nog schrijfverplichtingen voor andere websites die dringend wat aandacht verdienden en dus besloot ik om in de maand januari niet meer verder te bloggen. Omdat de twijfels te talrijk waren. Om aandacht te vestigen op andere opdrachten. En ook omdat ik een enorm grote vorm van uitstelgedrag vertoon voor dat laatste.

 

 

DE EERSTE SAMENWERKING IS EEN FEIT *TRIPPELTRAPPELT ROND IN EEN CIRKEL VAN BLIJDSCHAP*

Mijn twijfelprobleem is zeker nog niet opgelost. Nog steeds denk ik: ‘Wat doe ik verkeerd?’ en ‘Waarom groei ik amper?’

Maar to be honest, ik schrijf gewoon te graag en mistte het publiceren van blogposts. Gek genoeg kreeg ik de dag na mijn blogdipje een e-mail over een eventuele samenwerking. De allereerste waar ik oprecht enthousiast over was. De webshop kende ik al. Hun aanbod vond ik ook erg interessant. Top dus. Een beetje grappig maar vooral erg eerlijk, ik vond het shopping budget te hoog, zeker omdat ik over het algemeen budgetproof wil zijn op Lipstick on a budget. Ik vertelde hen dat ik mij niet goed voelde bij het grote bedrag en wat een geluk dat ze meegingen in mijn budgetverhaal. Ik ben enorm happyhippy dat mijn eerste samenwerking for real is. Heel binnenkort (komende woensdag) kan ik je verklappen over welke webshop het gaat. Hoera! Ik ben nog steeds zo blij om dit leuke nieuws! Is dit een persoonlijke mijlpaal voor mij? Hell yeah!

 

4-x-3

 

SKIËN ZOALS BRIDGET JONES DAT DOET

Februari wordt niet alleen de maand waarin ik het resultaat zal tonen van mijn eerste samenwerking maar ik breng dan ook voor de allereerste keer een bezoek aan…Noorwegen! In Zuid-Afrika heb ik twee fantastische Noorse meisjes leren kennen. Ik kijk er erg naar uit om opnieuw kennis te maken met een andere omgeving. Ook verlang ik enorm om opnieuw met een groepje ex-vrijwilligers samen te komen. Bereid je voor op veel sneeuw, dikke truienfoto’s en ski skills die lijken op die van Bridget Jones. Want jawel na bijna 10 jaar maak ik nog eens kennis met een paar skilatten. Dat wordt interessant…

 

Q: Wat heeft de maand februari voor jou in petto? 

 

16 gedachtes over “IK WILDE STOPPEN MET BLOGGEN

  1. Noor zegt:

    Ik ben blij dat je niet gestopt bent! :)
    Mijn plannen voor februari zijn niet zo leuk, maar ik zal veel mensen terug zien die ik al een eindje niet gezien heb en ik ga veel gaan eten, dus ik kan niet klagen. :p Veel plezier! :D

    Xo Noor

    Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Hihi leuk om te horen! Wel eten en vrienden terugzien, zijn toch een van de leukste dingen die je kan doen? Geniet ervan! Ik zie ook een aantal mensen terug die (eindelijk) gedaan hebben met studeren, dus feel ya! :) X

      Like

  2. It's a knot zegt:

    Nu ben ik wel heel benieuwd geworden naar je samenwerking, proficiat trouwens! ;) In februari ga ik naar Milaan en hoop ik vooral veel tijd te maken om vrienden terug te zien na die lange lange examenperiode…
    Ps: ik hou ook van jouw schrijfstijl en van je blog in het algemeen.
    X

    Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Dankjewel! Ik ben ontzettend blij met de samenwerking! En oh Milano! Daar wil ook ooit naartoe. Veeeel plezier! Ikzelf heb geen examenperiodes meer maar veel vrienden wel. Ik zal ontzettend blij zijn om hen terug te zien! Geniet maar van de langverwachte qualitytime. En jouw PS heeft me breed doen glimlachen. Dat is zo fijn om te horen, zeker na een blogdipje! Ik hoop dat ik je blijf ontmoeten in de reacties! Nog eens dankje! Ontzettend lief! XO

      Liked by 1 persoon

  3. Vie de Julie zegt:

    Proficiat met je eerste samenwerking! Fijn dat je niet stopt, want jij bent één van de enige bloggers wiens artikels ik allemaal lees. Misschien omdat we een gelijkaardige schrijf/denkstijl hebben. Veel succes met dat skiën trouwens haha, ik vertrek binnenkort ook weer om skivakantie en de vrijdag nog eens inskiën! Glad that you’re back 😉

    Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Dankjewel Julie :D! En oh my echt instant een smile op mijn gezicht toen ik dit las.. dankjewel (nogmaals!). Het geeft een extra boost om er weer keihard tegenaan te gaan! Ik gok dat het skiën nog uitdraaien als één grote grap, ahja zolang dat er plezier is! Ik zal niet gaan inskiën, en ga me dus laten verrassen haha. Veel plezier op skivakantie! XO

      Liked by 1 persoon

  4. sofiesenden zegt:

    Ik denk ook wekelijks om met alles te stoppen, soms wordt het gewoon te veel.. Er kruipt meer werk in dan mensen denken en wanneer die moeite geen resultaat oplevert, is dat soms frustrerend. Maar, never give up! Als je gewoon blijft doorgaan, komt er op een dag wel iets van.

    Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Herkenbaar.. ik heb vaak een dipje dan voor een maand ver en dan net wanneer ik zoveel inspiratie had. Ik vind het demotiverend dat mijn werk niet zoveel resultaat oplevert als andere blogs die soms minder lang bezig zijn. Dan kan ik mezelf echt frustreren met de vraag ‘Wat doe ik verkeerd?’. Maar eigenlijk mag je dat echt niet doen, het is beter gewoon je ding te doen, (af en toe) eens luisteren naar feedback en gewoon enorm veel plezier beleven met het maken van content. Our day will come! :) XO

      Liked by 1 persoon

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

