DE 6 BEST GELEZEN BLOGPOSTS VAN 2016

4 X.png

2016 was een blogjaar vol inspiratie! Maar welke zes blogposts zijn het best gelezen?

 

6. MIJN FAVORIETE KOFFIEPLEKJES IN KORTRIJK!

4-x

Eén van mijn lievelingsdingen om te doen, is een koffieplaatsje te bezoeken met een beste vriendin. Een ideaal moment om even te ontspannen. Als eerste stad koos ik voor Kortrijk. Ook andere leuke steden zullen hier very soon een plaatsje krijgen.

 

 

5. UITGROEI WEG EN HIGHLIGHTS ERBIJ ?

Processed with VSCOcam with f2 preset

Soms kleuren we zelf een eens die uitgroei: 1) omdat een kappersbezoek niet altijd budgetproof is 2) omdat we ook ontzettend veel uitstelgedrag vertonen om eindelijk die kappersafspraak te maken. Zelf zou ik deze uitgroeiset van Schwarzkopf zeker aanraden. Keep in mind als je in het bezit bent van een groot aantal lokken: één setje is zeker niet genoeg.

 

 

4. Belgische bloggers die je echt moet ontdekken!

tofollowbelgischebloggers

Ik vind het jammer dat in verschillende lijstjes vaak enorm grote bloggers worden vermeld terwijl we in dit miniatuurland zoveel talentvolle bloggers hebben die een kleiner lezersaantal kennen en ook fantastische content leveren. Een aantal toevoegingen die in dit lijstje horen, are coming. Suggesties van opkomend talent mag je trouwens altijd hieronder plaatsen. 

 

 

3. MAAK JE EIGEN LUSH BATH BOMB! (VIDEO)

srprs-me-broke-trip-3

Deze DIY stond al lang op mijn to-dolijstje maar telkens vond ik de tijd niet om een eigen bath bomb te maken. Zelf vind ik DIY’s handiger met video, en dus prutste ik zelf een video in elkaar. Meer DIY’s in 2017? Oh yes please!

 

 

2. Q&A: HOE IK GELD VERDIEN MET BLOGGEN?

4-x

Deze recente blogpost was een echte topper in 2016. Ik weet mij nog te herinneren dat op de eerste dag van publicatie meer dan 100 mensen deze tekst hadden gelezen. Echt wauw, ik schrok hiervan want ik ben zeker geen grote blogger. Ook de leuke reacties op dit artikel waren ontzettend fijn om te lezen, dankjewel!

 

 

1. REVIEW / L’OREAL – VOLUME MILLION LASHES FELINE loreal feline mascara review.jpg

Zelf vind ik dit een ontzettend verrassende nummer één, maar blijkbaar zijn heel wat mensen benieuwd naar deze mascara. Terecht trouwens, Volume Million Lashes van L’Oréal is een aanrader!

 

 

Wat zal Lipstick on a budget brengen in 2017? Meer reisjes en DIY’s, evenveel eerlijkheid en natuurlijk hier en daar wat gebabbel over lippenstift!

 

Q: Welke blogposts lees jij het liefst? Ik ben benieuwd!

2 gedachtes over “DE 6 BEST GELEZEN BLOGPOSTS VAN 2016

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

