YAY! TIJD VOOR EEN GIVEAWAY!

Ik ben al helemaal in kerststemming want het tijd is voor een giveaway! Lees hieronder wat je moet doen om dit pakketje te kunnen winnen.

 

 

But first, wat zit er in het pakketje? 

 

 

Een maand geleden testte ik voor het eerst het Tea Tree sheet masker van Montagne Jeunesse uit. Elk maskertje van het merk doet mijn huid een beetje zachter voelen maar dit… Wauw! Ik was zo mottig als een hangover aapje maar na gebruik van het Tea Tree sheet masker was dat niet meer het geval. Zo fris! Ik heb ook gezorgd voor een Dead Sea variant want eentje is geentje.

 

 

 

Iemand die mij een beetje kent, weet dat ik een ongediplomeerde rechter durf spelen als het gaat om wenkbrauwen. Dit potloodje van Eyelure, Brow Contour is ideaal om het volgende te kunnen zeggen: eyebrows on fleek! Voel je je een beetje stressy? Dan kan misschien deze the Ritual of Dao body & massage oil van Rituals voor wat rust zorgen!

 

 

Als je mij op Instagram volgt, weet je dat ik momenteel bezig ben met mijn beauty adventskalender van Tanya Burr. Op dag één was er lipgloss te vinden. Heel leuk maar ik gebruik echt nooit lipgloss en dus zit deze Candy Cane ook in de giveaway. Hopelijk kan ik iemand een plezier doen en wordt er de gloss daar wel gewaardeerd! En dan last but not least… Mijn favoriete mascara: Glam & Doll van Catrice. Budgetproof en o zo goed!

 

 

Wat moet je doen om te kunnen winnen? 

Reageer op deze post met ‘ik doe mee’, iets originelers mag ook. Meer kans maken? Volg me dan ook op

 

Instagram

Facebook

Twitter

Youtube (want meer video’s are commming)

(Bijvoorbeeld: 1 volgje op  Facebook = 1 extra kans)

De winnaar wordt bekend gemaakt op 1 januari 2017 om 18 uur!

15 gedachtes over “YAY! TIJD VOOR EEN GIVEAWAY!

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

