CADEAUTIP / ZOLEA GREEN TEA KAARS!

Het aftellen naar Kerstmis is begonnen. Vlogmas is alomtegenwoordig op Youtube, en cadeautjesstress zorgt ervoor dat we extra waakzaam zijn voor alle hints (toch?). Daarom deze budgetvriendelijke cadeautip made in Belgium.

 

 

De kaarsenhouders zijn gemaakt van gerecycleerde wijnflessen. Als winelover is het wel fijn om te weten dat het lekker alcoholisch ding een tweede leven krijgt. Zoë, de echte naam van blogster Zolea, is een vrouw van vele talenten en upgradet de kaarsenhouders zelf door ze met mooie kalligrafie te versieren. De was is eco soja was die Zoë zelf smelt en mixt met een geurtje.

 

De geur van de kaars? Erg fris met een fijn theeaccent! Ik ben zeker fan. En dat het niet in een fabriek werd gemaakt maar in een sfeervolle huiskamer, maakt de kaars nog wat gezelliger.

 

5 gedachtes over “CADEAUTIP / ZOLEA GREEN TEA KAARS!

  1. Naomi zegt:

    Oooooo this girl right here LOVES her candles! Ik ben echt helemaal verliefd op yankee candles, weet ik super cliché en typische “basic white girl” enzo maar ook dit lijkt me erg leuk! Zeker het wijn weetje vind ik interessant (naast het cruelty free deel)

    Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Heyooo Yankee Candles zijn classics en die moet je vertroetelen! Maar deze is unieker wel, sowieso. Geen enkele kaarshouder lijkt op elkaar net omdat het niet industrieel tot stand is gekomen. Ik ook hihi, wine bottles deserve a second life. At least ;). XOXO

      Like

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

