VIDEO / KAAPSTAD – ZOMER 2016

SRPRS.ME BROKE TRIP (2).png

Hey hey! Zoals je hoogstwaarschijnlijk wel al weet, was ik afgelopen zomer voor een groot deel in Zuid-Afrika. Zonder twijfel één van de mooiste dingen die ik tot nu toe heb meegemaakt. Al die tijd bleven een paar videobeelden doelloos op mijn computer staan. Tot voor kort…

He? Reis? Naar Zuid-Afrika? Ben je niet meteen mee, lees dan deze drie verslagjes over mijn reis naar Kaapstad:

Deel 1 – zonder foto’s want het internet was toen zo snel (ahum)

Deel 2

Deel 3 

 

 

In mijn laatste verslag over mijn reis had ik in de titel een vraagteken geplaatst. Een beetje als een kleine verwijzing dat het niet het allerlaatste deel zou zijn. Et voilà. Eindelijk heb ik een korte montage gemaakt met de (iets wat schokkerige) beelden. Hope you like it! 

 

Opnieuw he? Tweede video? Yep, vorige maand maakte ik een kleine recap van mijn SRPRS ME-reis naar …. (bestemming wordt verklapt in de video en blogpost…hihi ;) )

 

 

BTW: En ja de videoteller zal niet op twee blijven … ;) 

4 gedachtes over “VIDEO / KAAPSTAD – ZOMER 2016

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

