DE ADVENTSKALENDERS VAN 2016!

4 X (1).png

 

CHRISTMAS IS COMING! Het innerlijke kind in mij is levendig tijdens de feestdagen. Kerstmis vind ik zo gezellig dat ik eigenlijk niet kan wachten tot het weer zover is. Gelukkig zijn er adventskalenders die ons tijdens het lange wachten belonen met kleine cadeautjes. Ik zocht, vond en maakte een kleine selectie!

 

 

Benefits Cosmetics Party Poppers

Benefit_Cosmetics-Lichaam-Party_Poppers_Adventskalender.jpg

Elke dag een nieuwe blush, mascara of lipgloss en dat 12 dagen lang voordat Kerstmis écht begint. Deze adventskalender van Benefit Cosmetics heeft, zoals de meeste trouwens, een leuke samenvatting van haar bestsellers in travelsize!

Benefits Cosmetics Party Poppers Adventskalender via Douglas voor 49 euro 

 

 

Tanya Burr 12 Days Of Christmas

Tanya_Burr_12_Days_Of_Christmas_Gift_Set_1472718304.png

 

Tanya Burr was een van de eerste vloggers die ik volgde. Van haar vlogs ben ik niet meer zo’n fan zoals vroeger (lees: het lijkt allemaal een beetje geforceerder) maar haar make-up producten zijn echte toppers. Het oogschaduwpalet Galaxy Eye Palette zit dan ook gegarandeerd in mijn reiszak. Benieuwd wat hier allemaal zal inzitten! Deze adventskalender is trouwens mijn nieuwste aankoop. Check mijn Instagram eens het zover is want elke dag zal ik prijsgeven wat er in de box zit!

Tanya Burr 12 Days Of Christmas via Feelunique voor 32 euro

 

 

Feel Unique Advent Calendar

feel-unique-advent-calendar-2016-magic-beauty-650x493.jpg

Sommige webshops ontdek je veel te laat zoals Feel Unique bijvoorbeeld. Een gezond mix tussen erg betaalbare en iets duurdere make-up producten. Nu blijkt dat de webshop zelf ook een adventskalender heeft! Momenteel nog niet te koop maar de kerstelfjes (ja, eigenlijk Google gewoon) hebben mij verteld dat deze begin november online staat.

 

Ciaté London- Mini Mani Month 2016

GS189-Mini-Mani-Month-Front_1024x1024.jpg

Ciaté London is een tikkeltje minder portemonneevriendelijk en behoort daarom niet tot de budget prijscategorie zoals Essence en Catrice maar het blijft nog altijd betaalbaar. De strikjes op elk flesje zorgen ervoor dat alles zo schattig blijft en hun adventskalenders doen je terugdenken aan dat ene poppenhuis van vroeger. En mocht je nog twijfelen voor de prijs… Zou je meer dan 20 producten (waaronder exclusieve varianten!) laten liggen van dit gezellig merk? Mochten mijn nagels iets langer zijn, dan had ik deze gekocht. For. Sure. 

Ciaté London – Mini Mani Month voor ongeveer 54 euro

 

BTW: op het wereldwijde web zijn er nog verschillende adventskalenders te spotten zoals eentje van L’Occitane, Essence en de Body Shop. Ja, ik ben er vroeg bij maar als het om adventskalenders gaat, ben je beter maar vroeg. Te vroeg voor sommigen. Deze vrolijke creaties met vaak exclusieve kleuren/geuren zijn altijd too soon gone.

 

 

4 gedachtes over “DE ADVENTSKALENDERS VAN 2016!

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

