OUTFIT: CAN I LEAVE MY HAT ON?

De herfst is officieel in town en dus moeten we onze outfits opnieuw aanpassen. Bye bye shorts, topjes en lichte jasjes. Tijd om dat allemaal in te ruilen voor lange broeken en een (semi) dikke mantel. Toegegeven: met kleine tegenzin. In de zomer is het combineren van kledingstukken toch allemaal iets gemakkelijker.

 

Gezien de erg fijne reacties op de eerste outfitpost, zal ik het daarbij niet laten. Ik vind niet elke outfit even Instagramproof of erg tof om dat op dit platform te delen. Soms is comfortabel het sleutelwoord, zeker tijdens de gewone werkweek. Maar hé in het weekend mag wel het eens leuker aan toe gaan, niet?

 

Je kent het wel. Je gaat erop uit voor dat ene kledingstuk (“ik heb een nieuwe jeans nodig”), ga je met een ander naar huis. Op die manier was dit kleedje van New Look een aangename toevoeging in mijn kledingkast. Vaak is het nu mijn eerste keuze als ik naar een gemakkelijke outfit zoek.

 

De temperaturen zijn gezakt en helaas hoort hier (op zijn minst) een blazer bij. Dit warmbruin exemplaar scoorde ik bij H&M. Een kleur die ik normaal gezien niet zou kiezen maar het is wel eentje die verrassend easy peasy te mixen is met andere kledingstukken! Op de foto heb ik ook nog nylonkousen aan. Persoonlijk vind ik de outfit mooier zonder kousen maar koud hebben < warm hebben. You get me. 

Mijn metallic platformschoenen van SPM (Zalando) zijn mijn babies maar zijn toch niet zo handig tijdens een kleine citytrip in Amsterdam. Vandaar de keuze voor deze schoenen van H&M met jeansprint!

 

Eerst bevond deze hoed (H&M) een klein beetje uit mijn comfortzone maar eigenlijk moest ik gewoon over die drempel heen. Hup, die hoed aan en het stad in. Het is een snelle manier om je outfit te upgraden.

 

Eindigen doen we met mijn totebag van Told You So. Nog altijd zo dankbaar dat ik voor het online platform mag schrijven en dat ik de kans krijg om naar leuke events te gaan. Zo was de Meet The Blogger Awards de gelegenheid voor een dagje Amsterdam. Helemaal uit het niets zaten we in de top 3 van beginners. We gingen niet met een award naar huis maar wél met een fijn gevoel. Amsterdaaaym, je was fantastisch!

 

BTW: De laatste foto’s werden uiteraard niet genomen in Amsterdam. Dankjewel aan mijn zus om deze foto’s te nemen op goed geluk ;).

5 gedachtes over “OUTFIT: CAN I LEAVE MY HAT ON?

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

