4 X INS(TA)PIRATION

4 X (1).pngAls ik in mijn leven nog verder moet met één app, dan zou dat Instagram zijn. Bijna zonder twijfel. Want ja WhatsApp is ook wel handig, niet? Hoe dan ook foto’s blijf ik fantastisch vinden en doorsnuisteren in een online fotoalbum van iemand anders is dan ook een geweldige inspiratiebron voor outfits, een (on)gezonde maaltijd of de volgende reisbestemming. Hierzo mijn vier favoriete Instagramaccounts van dit moment! Wat hebben ze gemeen? Ze tellen (nog) geen tienduizenden bezoekers maar hello wat een mooie feed!

 

 

 

Lisaalvoet

5 seconden op dit profiel en BAM al een follow waard. Een droomstage bij ELLE en een fantastisch mooie consistente Instagramfeed: Lisa, you go girl! 

schermafbeelding-2016-09-23-om-19-11-48

 

Katrienverh

Tijdens het scrollen van dit profiel gaat mijn wanderlustlevel enorm snel de hoogte in. Deze stijlvolle Antwerpse zorgt ervoor dat je handjes al kriebelen om een reisje te boeken!

 

Schermafbeelding 2016-09-23 om 19.12.24.png

 

Jolenna

Mijn Instagramcaption bevat al een tijdje iets met Belgiumbased but Londonminded. De feed van Jolenna doet me elke keer opnieuw dromen van dat lang gewenste Londonlife.

Schermafbeelding 2016-09-23 om 19.14.03.png

 

Zoefellows 

Haar stijl doet me denken aan die van een funky Britse.  Hotspots, (guilty pleasure) eten, geweldige outfits, lipstick goals. Go there! 

Schermafbeelding 2016-09-23 om 19.17.54.png

3 gedachtes over “4 X INS(TA)PIRATION

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

