Mijn verjaardag, srprs.me en een picknick!

September is één van mijn favoriete maanden. Mijn verjaardag, citytripjes en andere leuke vooruitzichten hebben daar waarschijnlijk iets mee te maken…

 

 

Happy birthday from me to me!

Ik ben één grote attentiehoer (excuse my language of toch niet) op mijn verjaardag (7 september) hoewel ik normaal gezien liever de centrale cirkel van attentie vermijd. Het begon al een weekje voor mijn verjaardag toen ik een cadeautje voor mezelf had gekocht. Natuurlijk heb ik het laten verpakken. Alleen wist de verkoopster niet dat het cadeautje eigenlijk voor de persoon aan de andere kant van de kassa was. Hihi.

 

 

Surprise me, srprs.me!

Eeeeeindelijk ga ik op verrassingsreis met srprs.me! Ik wilde dit al doen vanaf dat ik van hun bestaan afwist. Samen met één van mijn beste vriendinnen ga ik morgen pas op de luchthaven weten wat onze uiteindelijke bestemming zal zijn. Megafrega(…)liciouspannend dus! Of course zal ik je laten weten hoe het allemaal is meegevallen. Je kan ook altijd een kijkje nemen op mijn Instagrampagina mocht je (net als ik) heel graag de bestemming weten alvorens het hier online verschijnt.

 

 

 

Taartjes en lievelingsmensen 

Aangezien ik midden de week jarig was en ik ook weer aan het werk ben, is er weinig gevierd geweest op de dag van mijn verjaardag. Niet erg. Dan doen we dat gewoon later, niet? Ik keek ontzettend uit naar het weekend en het was fantastisch. Opnieuw afspreken met een paar van je beste vriendinnen voelt altijd goed.

 

 

Taartjes van Julie’s House met schattige bordjes van HEMA. En nog meer eten. Popcorn, chips, hapjes. You name it. Missie? Mijn vriendinnen met een vol maagje richting huis te laten gaan. Het was een heerlijke picknicknamiddag. Feeling blessed!

 

2 gedachtes over “Mijn verjaardag, srprs.me en een picknick!

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

