MIJN EERSTE GIVEAWAY!

Hoeraaa! Mijn eerste echte giveaway is een feit! Wat je moet doen om kans te maken op dit pakket? Lees het hier!

 

 

September is just around the corner en voor mij een persoonlijke topmaand want ik ben dan jarig. Hoera hoera! Dat feestgebeuren zullen we extra vieren. Giveaways kwamen nog niet aan de orde tot…nu. Ik ging op zoek in mijn favoriete winkels (HEMA en Lush) om een leuk mini-pakket samen te stellen voor diegene die zo lief zijn om mij te volgen.

 

 

Zoals je misschien weet, ben ik gek op de bathbombs van Lush. Ik koos voor Think Pink. Deze bathbomb heeft een erg meisjesachtige geur dankzij een portie lavendel en fair trade vanille. Helaas zijn er al enkele bloemetjes gesneuveld maar geen paniek ik heb ze nog bewaard in het zakje.

 

 

Ik word altijd vrolijk als ik een HEMA-winkel binnenstap. Hun speelse artikelen zijn zo leuk dat ik eigenlijk vrijwel meteen mijn bureau wil pimpen of een feestje wil geven maar standaard zit er ook wat van de HEMA-stationary in mijn tas. Deze agenda met ananassen lijkt me ideaal om de zomer vibes nog iets langer te laten heersen. Uiteraard kon ook geen gezichtsmaskertje ontbreken! Het blueberry-raspberry moddermasker kan binnenkort de jouwe zijn!

 

 

Maar hoe kan dit pakket mogelijks van jou zijn? De voorwaarden zijn erg simpel!

 

 

 

Deze actie loopt vanaf woensdag 24 augustus tot en met zondag 11 september – 16 uur. Om er een winnaar uit te plukken zal er gewerkt worden met lotjes. Ik ben er momenteel nog niet aan uit of dat digitaal of in real life zal gebeuren, hangt wat van de respons af. De winnaar wordt bekendgemaakt op 11 september om 19 uur. Veel succes! XO

 

 

BTW: Uiteraard wordt er ook rekening gehouden met de extra kansen die enkele personen kregen door het invullen van mijn vragenlijst een tijdje terug ;).

 

6 gedachtes over “MIJN EERSTE GIVEAWAY!

  1. hanneverleysen zegt:

    Super dat je een winactie doet! Lush vind ik ook helemaal geweldig, dus waag ik ook graag mijn kans; ik heb je zowel gevold op IG als geliked op facebook ^_^ liefs x

    Like

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

