Get to know me tag

11223550_10208018204077211_4658110113323089961_n.jpg

Hey! Geregeld spot ik met plezier tag-blogposts/video’s dus waarom niet zelf eentje invullen? Lijkt mij een fijne manier om elkaar beter te leren kennen!

 

Voor mensen die minder bekend zijn met tags: het zijn een heleboel vragen. Soms specifiek over een bepaald thema (think beauty). Andere keren lijkt het vooral erg at random. Voorbeelden van tags die je misschien eens kan opzoeken zijn boyfriend tag, highlight tag, basic bitch tag, most likely to tag en ga zo maar even door.

 

Bedoeling van deze Get to know me tag is -hoe verrassend- om mij een beetje te leren kennen. Sommige vragen heb ik weggelaten omdat ik deze blogpost niet té lang wil maken want is nu al veel langer dan normaal. Ik zal niemand taggen om hetzelfde te doen. Als je ook deze tag heb ingevuld of dat nog zal doen, laat het me dan weten in de reacties. Ik lees graag die van jou! Oké? Ready? Here we go!

 

Geboortejaar: in het grungy 1993.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? Ik dacht eventjes na over welke dag het was. Toen besefte ik dat het zondag was en besliste ik om nog even naar de andere kant van mijn bed te rollen en snoozegewijs wat verder te slapen.
Beschrijf jezelf kort, maar krachtig: Een eerlijke extraverte introvert.
Guy-/Girlcrush: Een echte (jeugd)klassieker: Beyoncé. Ik zag ze twee jaar terug eens van héél dicht bij. Dat was erg toevallig eigenlijk, misschien vertel ik het verhaal wel eens op deze blog. Ik kan met zekerheid zeggen: in real life of op digitale schermen: she’s goddamn pretty. Guycrush is ook geen grote verrassing voor mensen die me persoonlijk kennen: Alex Turner. Het indierocktalent van mijn favoriete groep, de Arctic Monkeys. Hij schrijft ontzettend straf, maakt prachtige muziek en dat allemaal in een rock’n roll verpakking. Love it! Of love him. Dat ook een beetje.

 

beyonce20maart4_Fotor.jpg

 

 

Wat zou je op dit moment graag willen? Op dit moment zou ik nu heel graag in Zuid-Afrika zijn. Ik heb zeven jaar verlangd om het land te bezoeken en de laatste weekjes passen perfect binnen het ‘de laatste loodjes wegen het zwaarst’-kader. De laatste dagen beginnen net iets te veel te worden en ik sta ongelofelijk te popelen om het land te bezoeken. Anyway wanneer dit artikel verschijnt, ben ik al in Zuid-Afrika dus is het eigenlijk écht niet lang meer…
Waar ben je bang voor? Hoogtes, vissen (ja, ik hou niet zo van onvoorspelbare glibberige dingen) en sommige trappen waar je door kan kijken. Die laatste angst klinkt erg onnozel maar ik weet dat ik niet de enige ben.
Heb je je rijbewijs? Jep, finally. Het heeft wat langer geduurd door mijn kotleven in Gent maar ik heb het sinds een dik jaar en geniet elk moment van de gewonnen vrijheid. Als mijn auto -net geen oldtimer- tenminste start.
Nagellak of lipstick? Hmm, is het onverwacht als antwoord met ik lipstick? Haha, anders zou dit wel Nailpolish on a budget noemen denk ik ;).
Wat is je favoriete seizoen van het jaar? Lente! De eerste zonnestralen, de eerste terrasjes. Het is al warm maar nog niet té. Ofja, in België is het weer soms beter in de lente dan in de zomer…

Ben je een healthyfreak? Nope. Soms zou ik wel healthyproof Instagramfoto’s willen maken maar helaas zijn dat er met -bijna altijd- hamburgers in de hoofdrol. Op kot at ik nog redelijk gezond maar die gewoonte is een beetje aan het wegebben sinds ik weer thuis woon. Ironisch genoeg.

 

Burgerdinner 👌🏻 #igkortrijk #burger #food #dinner #balthazarkortrijk #bagelburger

A post shared by Jennifer Maes (@jennifermaess) on

 

Welke kleding en/of make-up item wil je op dit moment heel graag? Op mijn wenslijstje prijkt nog altijd een Naked Two-palet van Urban Decay. Ooit vervolledigt het mijn make-upcollectie. Op dit moment is er niet echt een kledingstuk dat ik erg graag wil. Op vlak van kleding ben ik eerder een praktische shopper en op dit moment heb ik niets extra’s nodig (ja, soms kan een jonge vrouw dit zeggen!).
Draag je een bril? Al sinds ik mij kan herinneren staan er geregeld twee glazen op mijn neus om mijn gezichtsvermogen de hoogte in te duwen. Mijn rechteroog is een ‘lui oog’ en de grote reden waarom ik een bril moet of lenzen draag.
Wat is jouw perfecte pizza? Eentje met tamelijk veel (pikant) vlees en ui. Ik neem dus een beetje à l’improviste een pizza die dit toch zeker bevat.
Wat is je favoriete parfum? Niet zo budget maar dat is Coco Mademoiselle van Chanel. Een zachte zoete geur die ik al jaren verkies. Hoewel… sinds kort heb ik La Chasse aux Papillons van L’Artisan Parfumeur in mijn bezit. Het merk is zeker ook niet budgetproof maar wel ontzettend uniek en kwalitatief. Ik kreeg een flesje van deze geur mee bij een persevent die ik bijwoonde in naam van Told You So. Ik draag de vlindergeur nu zelfs meer dan Coco M., sorry Coco!

 

 

Wat is het laatste wat je kocht? Ik kocht laatst wat leuke make-upproducten van NYX en nog wat kleren bij H&M en Primark. De kledingwinkels bezoeken, was van puur praktische aard omdat ik nog enkele kledingstukken nodig had voor mijn reis ( bikini, broeken enz. ).
Ben je een ochtend of een avond persoon? Zeker en vast een avondpersoon. Alles wat ik in de ochtend moet doen, zal meer tijd en moeite vragen. s’ Avonds krijg ik dan precies een boost en doe ik nog van alles en nog wat. Gelukkig, want anders zou ik niet weten wanneer ik nog eens kan bloggen tussen het werken en sociale leven door.
Ben je geordend of rommelig? Een beetje van beide. Ik kan heel georganiseerd overkomen en ben dat ook vaak (stiekem plan ik graag van alles) maar toch slaag ik er ook in om bijna altijd een messy kamer te hebben.
Wie mis je op dit moment? Sommige vriendinnen die ik al een tijdje niet meer heb kunnen zien. De ene zit in het buitenland, de andere heeft een druk schema en ga zo maar door. Jammer genoeg.
Ben je verlegen? Ja en neen. Ik weet dat ik ontzettend terughoudend kan zijn bij een groep nieuwe mensen. Ik ben niet echt een groepsmens en hou liever van one-to-one contact. Bij sommige mensen klikt het meteen en ben ik al sneller in een spontane bui. Die schrikken dan soms wanneer ik zeg dat ik eigenlijk verlegen ben. Het hangt dus een beetje af van de plaats en de mensen in kwestie. Onder mijn vriendinnen ben ik natuurlijk verre van verlegen.
Heb je een accent? Ik vrees van wel. Ik vind het niet zo erg dat ik een Zuid-Vlaams accent heb. West-Vlaanderen zit altijd een beetje in je tongval, als je het nu wilt of niet. So be it dus ;)

 

12967976_10209139848675585_6165654094547147131_o.jpg

Foto genomen door mijn good friend Katrijn Decoster

8 gedachtes over “Get to know me tag

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

