MEET THE GUILTY PLEASURES VAN KLEINE GELUKJES!

guiltypleasureskleinegelukjes.jpg

Hoera hoera! Het is alweer tijd voor om de guilty pleasures te ontdekken van een andere Belgische blogger. Vandaag is het de beurt aan Katrijn van Kleine Gelukjes.

 

Ken je de blog Kleine Gelukjes al? Nee?! Shame on you! De prachtige Pinterest/Instagramproof foto’s in combinatie met heerlijke luchtige teksten: dat zijn de eerste dingen die in me opkomen als ik denk aan Katrijns blog. Zeker de moeite waard om te checken! In mijn eerste zomerrubriekje laat ik mijn favoriete bloggers hun guilty pleasures verklappen. Dus is het nu tijd voor de schaamtelijke momenten van Kleine Gelukjes. Hooray hooray!

 

 

Knabbelplezier!

Wie kan er weerstaan aan smeuïge chocolaatjes en knapperige koekjes? Ik alvast niet. Als deze lekkernijen in huis zijn, voel ik een grote drang om ze allemaal op te smullen. Meestal maak ik vooraf een kleine selectie, maar vul ik mijn potje schaamteloos weer bij. Oopsie!

 

 

 

Een uitstapje naar mijn favoriete winkel

Mijn tweede guilty pleasure is inkopen doen bij de Albert Heijn. Alles met een speciale naam of een gekke kleur belandt in de winkelkar. Marshmellows in ijsjesvorm? Check! Knalroze instant happiness cake? Check!

 

 

 

Gossip girl time!

Af en toe geniet ik ervan om zorgeloos door de roddelboekskes te bladeren. Het brengt me in vakantiestemming en doet me even alles rondom mij vergeten. Denkmood uit, zenmood aan!

 

 

 

Ontdek Kleine Gelukjes ook op

Kleine Gelukjes (blog)

Instagram

Facebook

Twitter

Pinterest

 

2 gedachtes over “MEET THE GUILTY PLEASURES VAN KLEINE GELUKJES!

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

