OUTFIT OF THE SUMMER DAY

Een tijdje geleden heb ik een mini-vragenlijst online geplaatst over mijn blog. Bleek dat er iets meer mode mocht gedeeld worden. Laat nu net toevallig zijn dat de  zomer mijn favoriete periode is om een beetje te mix and matchen met enkele stukken uit mijn kledingkast!

 

 

Voordat ik begin met een klein woordje uitleg over mijn kledingkeuze: ik sta eigenlijk niet graag voor de camera maar dat kan nu wél zo lijken door de gekozen onderstaande foto’s. Ik geef dit liever eerlijk toe. De vriendinnen die mij proberen te fotograferen weten dat. I don’t like it tenzij ik zelf de foto neem, dit fenomeen ook wel bekend als selfie. Ik heb nu eenmaal graag controle over bepaalde zaken. Gelukkig voel ik mij best oké wanneer mijn zus de foto’s neemt. Met een vleugje amateuristische skills probeerden we deze eerste outfitpost een beetje vorm te geven. We hope you’ll like it! 

 

Outfit 1

Alle kledingstukken die ik hier draag, heb ik gescoord bij H&M, metallic schoenen: SPM bij Zalando. 

 

Sommige kledingstukken liggen een jaar onaangetast in mijn kast en plots haal ik die eruit en zitten ze in mijn outfit. Herkenbaar? Mijn nieuwe gescheurde edgy jeans vond ik nog leuk passen met mijn romantische kimono die ik een jaar in de kast liet hangen. Hieronder draag ik meestal een zwart of zachtroze topje, zeker dus een kleur die verwerkt zit in de kimono. Onderaan eindig ik de eerste look met mijn favoriete schoenen van het moment. De metallic kers op de spreekwoordelijke taart!

 

Als het een beetje te koud wordt, komt mijn basic zwarte jas naar boven. Deze jas van H&M past echt bij alles. Het is samen met mijn metallic schoenen één van mijn beste aankopen geweest van het afgelopen jaar. Ik draag beide bijna continu.

 


 

 

Outfit 2

Kleedje – Primark, sandalen – H&M (Een iets wat rare beweging met mijn voet op deze foto, I know)

 

Op een erg warme dag draag ik liever een kleedje. Zit lekker gemakkelijk en je hebt niet te veel ‘combineerstress’. Dit kleedje van Primark draag ik ontzettend graag! Het is al erg mooi op zichzelf en daardoor no need aan een overdosis accessoires. Dat doe ik trouwens sowieso al niet. Afwerken doe ik met mijn al even gemakkelijke sandaaltjes van H&M. Op het einde van de dag draag ik dan meestal deze jas/blazer van Stradivarius. Volgens mij is dit de meest comfortabele outfit van de twee!

 

 

BTW: Ik wilde aanvankelijk heel graag drie outfits met jou delen maar ik had geen tijd genoeg om dat nog te doen. Deze post heb ik al eerder geschreven aangezien ik momenteel in Zuid-Afrika vertoef vandaar! Maar mocht deze outfitpost je bevallen, laat me het dan weten! Dan zal die derde outfit toch nog online verschijnen. En waarom niet afsluiten met enkele ‘bloopers’? Het leven is al serieus genoeg ;)

Je weet wel van die mensen die geregeld met hun ogen dicht op een foto staan? #mesoguilty

8 gedachtes over “OUTFIT OF THE SUMMER DAY

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

