DE GUILTY PLEASURES VAN VIE DE JULIE

guiltypleasuresviedejulie.jpg

Hoeraaaa! Het is opnieuw guilty (pleasures) friday! Deze keer is het de beurt aan Julie van Vie de Julie. En ik ben zeer excited! Jij ook?

 

Vie de Julie was een van de eerste blogs die ik volgde op WordPress. Hoewel een grijze koeltoon een vaak terugkomende element is in haar foto’s en lay-out, is ze volgens mij allesbehalve een grijze muis in blogland. Haar schrijfstijl is enorm leuk en haar posts grijpen mijn aandacht van de eerste tot de laatste letter. Haar Instagrampagina heeft ook een eigen look, iets waar ik eigenlijk stiekem jaloers op ben want ik switch nog graag eens van stijltje. Anyway op naar de momenten die (stiekem) een glimlach toveren op haar gezicht:

 

  1. Luisteren naar oude Beyoncé-muziek

Als ik Survivor of Déja Vu door de speakers hoor klinken, kan het feestje voor mij beginnen. Ook al wanneer er eigenlijk helemaal geen feestje is en ik in mijn eentje door de badkamer zit de dansen of mijn make-up zit te doen. Die combo -Beyoncé en mijzelf schminken- is mijn absolute favoriet. Liefst wanneer er niemand thuis is, zodat ik hard kan meezingen in mijn denkbeeldige micro. Queen B kan me elk moment van de dag blij maken of mij de nodige portie zelfvertrouwen geven wanneer je net zo’n downmomentje hebt. Haar nieuwe album staat momenteel bovenaan mijn wenslijstje!

 

13621478_10210042060668535_720697448_o.jpg

 

 

  1. Mijn trouwplannen 

Lijkt op het eerste zicht niets mis mee, alleen ben ik nog lang niet verloofd, oeps! Ik heb wel een vriend, maar we zijn nog niet direct van plan om te trouwen. Sterker nog: ik heb zelfs al trouwkriebels sinds mijn 16de! Zo kijk ik regelmatig naar Say yes to the dress wegdromend over de ideale trouwjurk en heb ik Pinterestbord vol met trouw-inspiratie, gaande van decoratie, de taart tot leuke activiteiten om die dag te vullen. Eén ding is dus in ieder geval al zeker: mijn trouw wordt een groot feestje! En mijn vriend? Die rolt eens met zijn ogen en breekt alle trouwjurken af die ik net wel mooi vindt…

 

13639420_10210042060948542_1084501026_o.jpg

 

 

  1. Shoppen

Om met een knaller van een cliché te eindigen: shoppen. Ik kom helemaal tot rust wanneer ik een nieuw kledingstuk kan scoren: na een examen, met vriendinnen of in mijn eentje na een saaie les: geef mij een winkel en ik ben content. En ken je dat dan? Het moment dat je speciaal naar je favoriete shop-stad afreist om dan met lege handen terug af te druipen of je op zoek bent naar één kledingstuk en terugkomt met… Juist ja, alles behalve dat ene stuk. Ik ben zelfs op een punt gekomen dat ik van mijzelf vind dat het nu wel éven genoeg is geweest -maar éigenlijk heb ik deze week zelf nog iets gekocht-… Het is sterker dan mijzelf, denk ik?

 

13621703_10210042061228549_1482710701_o.jpg

 

 

Volg je Vie de Julie al op

Vie de Julie

Instagram

Facebook

Twitter

?

 

 

6 gedachtes over “DE GUILTY PLEASURES VAN VIE DE JULIE

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

