COUNTDOWN TILL CAPE TOWN

Zeven jaar geleden had ik het plots in mijn hoofd om op een dag naar Zuid-Afrika te reizen. Morgen is het eindelijk zover. De laatste voorbereidingen zijn een feit!

 

Ik ben zooo excited! Natuurlijk verwacht ik om de prachtige natuur in Kaapstad te ontdekken en om leuke mensen te leren kennen. Natuurlijk ben ik ook rotnerveus voor morgen. Heb ik wel alles mee? Geen belangrijk papiertje vergeten? Zal er geen erg lange file zijn richting Brussel? Ik vergeet wel altijd iets en ik durf wel eens te laat komen. Niet voor belangrijke dingen maar ah, je weet maar nooit. Ik zal mijn fingers crossen tot ze werkelijk paars zijn opdat alles oké verloopt.

 
Wil dat zeggen dat er gedurende een maand niets op deze blog verschijnt? Hell no. Ik heb mooi even doorgewerkt en ervoor gezorgd dat er elke zondagavond (met uitzondering van deze zondagavond) een nieuwe blogpost verschijnt. Ik heb soms ook nieuwe soort ‘inhoud’ geschreven (outfitfoto’s bijvoorbeeld) door wat in te spelen op de reacties van mijn vragenlijstje. Die kan je trouwens nog invullen, mocht je een extra kans willen voor mijn eerste giveaway in september. Ik zal daarover meer informatie geven als ik terug ben ergens rond eind augustus.

 

Bron: Pinterest

 

Ik zal proberen om elke woensdagavond een verslagje te brengen van mijn Kaapstadreisje. Als dat kan want ik weet natuurlijk nog niet in welke staat de computers zijn in mijn hostel en of ik daarvoor veel tijd zal hebben. Hoogstwaarschijnlijk zullen er wat meer taalfoutjes te zien zijn want spelling en grammatica zal ik iets minder belangrijk vinden, de boodschap primeert! Anyway tot mijn volgende blogpost lieve volger! xxx

 

 

 

9 gedachtes over “COUNTDOWN TILL CAPE TOWN

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

