ONTDEK DE GUILTY PLEASURES VAN (JUSTE) TARA

guiltypleasuresjustetara.jpg

Hoera, het is alweer vrijdag! Eigenlijk is het van een dubbele hoera want het is guilty friday! Nadat ik twee weken geleden mijn guilty pleasures met jou deelde, is het nu de beurt aan collega-blogger Tara van Juste Tara!

 

Ik ben superhappyhippy om te kunnen zeggen dat andere bloggers heel graag wilden meewerken aan mijn eerste zomerrubriekje ‘my guilty pleasures’. Het zijn stuk voor stuk fantastische bloggers die ik zelf up-to-date volg. Diegene die de spits mag afbijten is Tara van Juste Tara. Ik botste toevallig op haar Instagramprofiel. Zo leerde ik haar funky eclectische kledingstijl samen met haar talent voor fotografie kennen. Niet enkel mode maar ook hotspots, beautystuff passeren de revue op haar blog. Eentje to keep an eye on want Tara is nog niet zo heel lang bezig met Juste Tara maar groeit (terecht!) o zo snel! Ontdek haar favoriete schaamtelijke momentjes.

 

 

1. JANI!

Het zijn soms drukke weken voor mij als student zijnde. Naar school gaan, artikels neerpennen, blogevents afgaan, bloggen zelf, werken en af en toe een foto-opdracht. Waardoor tv-kijken nauwelijks gebeurt. Maar zondag is voor mij een heilige dag en dan plan ik NADA. Ik begin ‘s morgens met een uitgebreide brunch en ‘s avonds plan ik een serie marathon, soort van netflix & chill met het gezin dwz. alles maar ook alles waar Jani in voorkomt. I love Jani! Hij is gewoonweg te grappig.

 

 2. Confession of a shopaholic

Ik heb de beste studentenjob ooit! Ik kan shoppen tijdens mijn werkuren. Elke donderdag wordt er levering gedaan. Dan komen de nieuwe goederen aan die in de winkel komen. Raad eens wie die nieuwe items mag uitpakken? Moi, dus ik weet al wat ik ga kopen voor de producten in de winkel staan. Nja ok dat is niet zo gezond voor mijn koopverslaving. Ik ben even erg als Rebecca (van Confessions of a Shopaholic). Heb die film duizend keer gezien. Nog een guilty pleasure, oeps!

 

justletmeshopplease.jpg

Bron beeld: nl.pinterest.com/pin/486599934721036907

 

3. Frietjes

Ik eet best gezond (lees quinoa, avocado, hummus en ander gezond hipster eten). Maar niets is lekkerder dan Vlaamse frietjes en aangezien we de lekkerste en goedkoopste frietjes ooit bij ons in’t straat hebben, kan ik het niet weerstaan om eens te passeren. Die frietjes zijn soms het hoogtepunt van mijn culinaire dag. Deze donderdag wou ik nog eens langsgaan, ik super enthousiast:’ mama ik kom zo terug ik ga frietjes halen.’ Bleek dat de frituur gesloten is op donderdag. Was echt een tegenvaller, welke frituur is nu gesloten op donderdag?

 

Volg jij Tara al op

Juste Tara

Twitter

Facebook

Instagram

Snapchat (justtarax)

?

13509828_10206856007181963_58454424_o.jpg

 

 

 

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

