I LIKE / MIJN JUNI FAVORIETEN


Ik kan onmogelijke elke ‘favorieten’-post beginnen door te zeggen dat de maand alweer voorbij gevlogen is. Maar het was dus opnieuw van dat. De voorbereidingen en aankoopjes voordat ik binnen een maand naar Zuid-Afrika vertrek, het is allemaal een feit! Voordat ik vertrek, deel ik graag nog mijn favoriete producten van de maand juni. Voor de eerste keer zit er ook niet-beautygerelateerd stuff bij! Hoera! 

 

Yep, ook andere producten weten mij te overtuigen. Ik heb een weekje geleden een vragenlijst online geplaatst over mijn blog. Ik wil heel graag weten wat jullie van deze blog vinden en wil diegene die de tijd daarvoor nemen bedanken. Je krijgt namelijk een extra kans op de eerste giveaway in september als je de lijst invult én reageert ‘done’ of iets in die aard. Doen dus! Voorlopig blijkt al dat jullie niet enkel beauty willen zien. Guess what, ik zal dat al eens proberen in de eerste posts zoals deze.

 

Ik heb altijd al een voorliefde gehad voor de Engelse cultuur. Op allerlei vlakken; kunst, muziek, mode en voetbal zijn daar maar enkele spontane voorbeelden van. Ik vind het altijd een tikkeltje leuker en interessanter als het ‘Made/based in England’ is. Hmm, doet thee ons ook niet denken aan het land daar aan de andere kant van het Kanaal? Deze theekop van Marks and Spencer (7,95 euro) is echt to die for. Hoe schattig is trouwens de vorm van de kop?

 

 

Ik probeer nog allerlei soorten thee aangezien ik eigenlijk nog een theenewbie ben. Op dit moment zal ik snel kiezen voor een English Breakfast of Rooibos. In de rekken van de supermarkt sprong deze verpakking van English Tea Shop er voor mij echt uit. Ik zag, werd verliefd en stopte het stiekem in de kar zodat mama niets vermoedde. De aroma’s, de (sterke) smaak,… I love it! Van echte kwaliteit dit!

 

 

 

 

Bekentenis: ik bezit geen grote liefde voor schoenen. De aankoop van een nieuw paar stel ik bijna altijd uit. Maar dingen kunnen snel veranderen als je dit prachtig metallic stel ziet van SPM. Ze matchen bij verrassend veel outfits en het is net niet de gewone veterschoen door de hoge platformzool. Ik kocht mijn shiny stappers bij Zalando en deed dat nog eens met 10% korting door me in te schrijven voor de nieuwsbrief. Ja, ik ben zo eentje.

 

Eindigen doe ik met -rara- beauty! In mijn laatste review liet ik twee minihaarmaskers tegen elkaar battlen. Deze S.O.S-verzorging van L’Oréal Paris is een terechte winnaar. Onlangs kocht ik ook de Glam & Doll mascara van Catrice. Deze topper kost blijkbaar net geen 4 euro! Ik koop normaal gezien altijd net iets ‘duurdere’ mascara zoals eentje van L’Oreal of Maybelline. Eerlijk, I don’t know why. Mijn goedkoopste mascara ooit maar zeker niet de slechtste, integendeel!

 

 

Q: Wat was jouw favoriete product deze maand? 

6 gedachtes over “I LIKE / MIJN JUNI FAVORIETEN

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

