MY GUILTY PLEASURES

guiltypleasures.jpg

Hey hey! Het is EINDELIJK officieel zomer en om dat te vieren, start ik met een luchtig en grappig zomerrubriekje genaamd my guilty pleasures. Je zal niet enkel mijn beschamende genietmomentjes te weten komen maar ook die van andere bloggers/vloggers. Beginnen doen we met – even dat drum ‘boemtss’-geluid inbeelden-… ik.

 

Sinds ik mijn nieuwe categorie ‘The budget life’ heb, voel ik me nog meer in mijn element tijdens het schrijven. Ik kan het breder aanpakken op deze blog en probeer op elk moment de rode draad namelijk ‘het budget zijn’ niet uit het oog te verliezen. Is het trouwens niet zo dat je soms weinig nodig hebt om jezelf gelukkig te prijzen? En ha, vaak durven die gelukzalige momenten een beetje schaamtelijk te zijn. Meet my guilty pleasures!

 

 

 

1. Andere mensen zien vallen

Ik weet niet of het gemeen is of gewoon oprecht grappig maar ik lach altijd een beetje stiekem wanneer ik andere mensen zie vallen. Het winterseizoen is daarvoor een topseizoen – hallo, gladdige plasjes-. Ik ben eigenlijk zelf enorm klunzig. Ik val over elk bovenliggend tegeltje tijdens het wandelen en bots geregeld tegen de -insert: vloekwoord- tafelpunt. Mijn vriendinnen zijn vaak getuige van die toevallige acties. Eigenlijk werkt het uitlachen vooral relativerend om nog eens in te zien dat ik niet de enige clumsy peep ben.

 

 

2. Een aflevering van ‘Keeping Up with the Kardashians’ meepikken

Ik denk dat er bijna geen enkele familie zoveel reacties uitlokt als de heel erg Amerikaanse Kardashiansstam. Ik weet dat ze niet de meest intelligente dingen zeggen (denk maar aan de recentste en ook de erg geforceerde term ‘okurr’). Hoe dan ook, mijn hersenen ontspannen zich te pletter wanneer ik een nieuwe aflevering check van de meeste bekende plastic familie. Ik vind het dan ook fantastisch om met een andere Kardashianvolger over hen te discussiëren alsof we ze echt kennen. Het is één van die kleine pleziertjes die ik -hoogstwaarschijnlijk terecht- niet over de daken schreeuw maar nu even wel op het internet vermeld. Oeps.

 

3. Bohemian Rhapsody van Queen 

Voordat je oordeelt: nee, ik haat Queen niet. En nee, het nummer is alles behalve belachelijk. Het is een meesterwerk dat ook maar geen enkele equivalent kent. Het is eerder de manier waarop ik meezing op het nummer. Dat is redelijk gênant maar ook o zo heerlijk. Alle stemmetjes hoog of laag, ik zing ze mee. Vals of niet. Als je dan toevallig in mijn auto zit terwijl het nummer speelt op de radio of mijn iPod: sorry, I’m not sorry. Ik zing het mee of ik nu alleen in de auto zit of niet. Geen enkel nummer weet me zo vrolijk te maken als dat theateraal nummer van Queen.

 

Ziezo, de eerste guilty pleasure zit er al op! Ik verlang al ontzettend hard wanneer de guilty pleasures van mijn collega-bloggers online verschijnen. BTW: Wist je dat er momenteel een kort vragenlijstje online is over mijn blog? Als je ‘m invult, heb je zeker al één extra kans bij de eerste giveaway in september. De vragenlijst kan je hier invullen. 

 

Volg jij mij al op

Instagram

Facebook

Twitter

?

 

 

 

9 gedachtes over “MY GUILTY PLEASURES

  1. Lys zegt:

    Ehm, ik ken géén grenzen als Bohemian Rhapsody afspeelt :D gelukkig houden mijn vrienden even veel van het nummer, dus dat geeft altijd een hilarische 6 minuten. I feel ya over het voortdurende vallen. Goed dat je het makkelijk relativeert, iedereen moet inderdaad wel eens met zichzelf kunnen lachen :)

    Like

    • Jenny zegt:

      Ooh fantastisch!! Moet supertof zijn als dat nummer speelt wanneer je vrienden in de buurt zijn :D En of course, je moet jezelf eens lachen ;) Het is een luchtige manier om iets te relativeren.

      Like

  2. hanneverleysen zegt:

    Haha leuk lijstje! Zelf vind ik dat nummer van Queen niet echt zooo geweldig. Ik denk dat het misschien wel te maken heeft met het feit dat het iets te vaak als dé nummer 1 uitkomt in hitlijsten en ik het zo wat beu gehoord ben…

    Like

    • Jenny zegt:

      Kan ik inkomen! Ik heb dat ook met bepaalde nummers. Het is soms balen dat je een liedje soms minder leuk vindt omdat de radiozender het elk uur draait. Gelukkig hoor ik dit nummer niet ontzettend veel omdat ik de hitlijsten meestal vermijd en liever naar andere zenders luister. Ik heb trouwens niet zoveel energie om het élke keer uitbundig mee te zingen in dat geval hihi.

      Like

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

