FEEDBACK TIME – BEANTWOORD JIJ MIJN VRAGENLIJST?

wantedfeedback.jpg

Na één jaartje bloggen, vraag ik me af wat jij – de regelmatige of minder regelmatige volger – denkt van mijn blog. Ik wil deze blog alleen maar leuker en beter maken en dat zal net iets beter lukken met je feedback!

 

Zoals je misschien al weet heb ik onlangs mijn eerste blogjaartje gevierd. Dat heb ik in deze blogpost uitvoerig besproken. Ik ben nog altijd een beetje verbaasd dat de tijd zo ontzettend snel gaat. Regelmatig eindig ik een blogpost met een vraag. Dat doe ik omdat ik graag interactie heb met de mensen die mijn artikels lezen. Elke reactie daarop vind ik super!

 

Nu ga ik nog een stapje verder en zou ik héél graag van jou weten wat je algemene indrukken zijn van mijn blog. Geen nood, je moet niet veel schrijven en het duurt totaal niet lang. Deze indrukken heb ik compact in een vragenlijstje gegoten. De vragenlijst kan je hier beantwoorden. 

 

Wat krijg je in ruil? Eeuwige dankbaarheid (écht waar) en een stem die deze blog kan helpen met verdere veranderingen. Ik besloot nog een extra ‘dankjewel’ in ruil te geven: als je na het invullen hier beneden reageert met ‘ingevuld’, heb je alvast een extra kans voor de eerste giveaway in september! Voor jij die het gaat invullen: enorm bedankt voor je tijd en eerlijkheid! De resultaten zal ik volgende maand online plaatsen ;).

12 gedachtes over “FEEDBACK TIME – BEANTWOORD JIJ MIJN VRAGENLIJST?

    • Jenny zegt:

      Hi Michelle! Echt héél tof dat je de vragenlijst hebt ingevuld. Heb al meteen je antwoorden gelezen hihi. Top top! Maakt me enorm blij en je antwoorden helpen enorm voor de nabij blogtoekomst! En jij hebt een extra kansje gescoord voor de september giveaway ;)

      Liked by 1 persoon

      • Jenny zegt:

        Ik kan enkel maar groeien als ik weet wat jullie -net als ik- ook leuk vinden. Ik besef dat het wat tijd vraagt en de mensen die er tijd voor nemen, bedank ik graag :). Ik vermoed ook dat de echte volgers het zullen invullen en die moeten zeeeker eens worden beloond vind ik ;). Dus de liefde is van beide kanten ☺️❤️

        Liked by 1 persoon

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

