IN MY EVERYDAY BAG

vsco-photo-3 (4).jpg

Blijkbaar hebben vrouwen altijd te veel spullen in hun tas. Guilty? Soms. Hoe dan ook, ik ben vaak onderweg en tijdens het pendelen zit er bijna altijd een heilig vijftal in mijn tas. Benieuwd welke producten dat zijn en waarom? Read more baby!

 

vsco-photo-4 (2).jpg

Ik ben een echte zoetebek en niet wanneer het om eten gaat. Neen. Zoete, snoeperige geurtjes weten mij altijd te bekoren. Ik kocht deze antibacteriële gel in Primark voor een kleine euro en als kleine germ freak stop ik deze elke keer opnieuw in de tas die ik meezeul. De geur is écht zoals een snoepje, ik kan het niet beter omschrijven. Een leuke variant op de vele gels die doen denken aan een klinische ziekenhuisgeur. Pure Seduction van Victoria’s Secret ruikt even zoet maar heeft toch zijn eigen identiteit. Ik besprak deze body mist al eerder in deze blogpost.

 

 

vsco-photo-5.jpg

Schriftjes. Ik heb ze altijd mee. Ik heb soms 1001 dingen in mijn hoofd en PATS dan springt er mij iets binnen dat ik moet neerschrijven. Wat ik nog moet doen de komende week, een idee voor een blogpost of een andere tekst. Dit schriftje is van H&M en zat nog samen met een donkerpaars textielexemplaar als een duo pack voor een kleine 5 euro. Geen idee of ze nog te verkrijgen zijn. Misschien wel in een vergeten hoekje, ik heb ze alleszins al een tijdje niet meer gezien.

 

 

Aangezien ik geregeld alleen op de trein zit en het landschap me niet altijd weet te boeien, heb ik meestal een boek mee. Ik was vroeger totaal geen lezer maar dat is sinds twee jaar veranderd door voor de eerste keer een écht cool boek te lezen.Sindsdien ligt er een continu een boek op mijn nachtkastje of zit die (rara) in mijn tas. Nu ben ik bezig met het nieuwe boek van Anna Nooshin – On Life. De dame weet mij mateloos te inspireren (I guess I’m not the only one) en met haar nieuwe boek is dat niet anders. Het kleine formaat nodigt trouwens uit om het boek even snel in je tas te stoppen als een beetje gezelschap op de trein.

 

 

Processed with VSCO with f2 preset

Of course zou het niet kloppen mocht er in mijn tas geen lippenstift te vinden zijn! Sowieso zit er wel één exemplaar in mijn tas, meestal meerdere. De Luminous Lips Lipstick van Catrice zit er sowieso basis in. Het is een nude kleur hoewel dat in de swatch niet zo lijkt. Het balsemt heerlijk op je lippen en past sowieso bij alle looks. Een veilige keuze maar geen zeker verkeerde. Mijn nieuwere aanwinst is de lipbalsem van Hurraw in de smaak limoen. Superfris en past perfect bij dit zomerweer of toch wanneer het eens zonnig is in rainy Belgium. Ik kocht deze lipbalsem bij de Belgische webshop So Natural Beauty.

 

 

vsco-photo-1 (4)

Jammer genoeg staat de kleur en het nummer van de lippenstift er niet bij maar de kleur heeft veel weg van de huidige ‘Into the Maroon Lagoon’ in het nummer 150 uit de Luminous Lips Lipstick-collectie. 

 

Ziezo, het is de eerste keer dat ik een variant doe op ‘What’s in my bag?’. Natuurlijk zit er nog veel meer in mijn tas, het ene spulletje wat nuttiger dan de ander maar hé mijn probleem als het allemaal samen te veel weegt. Laat gerust weten als je meer van deze posts wilt zien, geïnspireerd op klassieke tags of blogposts want deze hier is still learning. Tot de volgende XO! PS: En dat wordt een review…van een boek ;)

 

Q: Wat kan je echt niet missen in jouw everyday bag? 

5 gedachtes over “IN MY EVERYDAY BAG

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

