3 LIPPRODUCTEN VOOR DEZE LENTE

vsco-photo-4.jpg

Nog één maandje houdt de lente ons gezelschap en dan is het de beurt aan de langverwachte zomer. Tijdens de lente verkies ik heel graag deze drie lippenstiften!

 

Terwijl ik in de winter graag voor (donker)rode tinten ga, zal ik tijdens de lente voor fuchsia kiezen. Dat zal een klein beetje opvallen aangezien twee van de drie lippenstiften eerder tot de laatste categorie behoren.

 

Deze lip cream kan je bekend voorkomen, mocht je mijn blog regelmatig lezen. Ik ontdekte deze lip cream in Byttebier, een winkel in mijn geboortestad Kortrijk tijdens mijn eerste bloggersmeeting. Hoewel het product nog durft droog aan te voelen, grijp ik er geregeld naar. Ik los het ‘droge probleem’ op door eerst een laagje lipbalsem aan te doen en dit te laten inwerken. Deze kleur is erg draagbaar en past bij vrijwel elke look en de matte finish gaat parallel met een casual chic vibe. BTW: Je kan nu ook bij Di Sleek make-up scoren! Voordien was dit merk moeilijk te verkrijgen…

 

Sleek Matte Me lip cream in het kleur Birthday Suit – 9,90 euro bij Byttebier, 7,49 euro bij Boozyshop.

vsco-photo-3 (2).jpgvsco-photo-3 (1).jpg

 

Next is mijn nieuwste ‘aankoopje’. Aankoop tussen haakjes want ik heb er geen cent voor betaald dankzij de Flair actie waar je in ruil voor een ingevuld bonnetje een gratis Cherry Oil lippenstift van Yves Rocher krijgt. In de winkel was ik een beetje teleurgesteld van de pigmentatie. Het is een niet-in-to-your-face felle kleur wanneer je het op je lippen hebt terwijl het kleur er wel zo uitziet in de applicator. Maar laat dat misschien nu net de sterkte zijn van de lippenstift. Je kan het kleur nog altijd mooi opbouwen door meerdere laagjes aan te brengen. Ik doe er twee of drie op om het effect te krijgen dat je op het einde van deze blogpost kan zien. Terwijl glossy lippenstiften me normaal gezien mateloos irriteren – Het plakkerige gevoel! Die té girly finish! – weet deze Cherry Oil me wel te bekoren. Er zit een glans op maar het oogt nog natuurlijk. Hell yes.

 

Yves Rocher Cherry Oil lipstick in het kleur Rose Vif – 11,90 euro. 

vsco-photo-1 (3).jpgvsco-photo-1 (2).jpg

 

Koop je ook wel eens een make-up product enkel en alleen voor de naam? Ik durf dat wel eens doen. Een tijdje terug kocht ik in de indrukwekkend grote Topshop in Oxford Street deze ‘Brighton Rock’. Ik wilde toen al naar de Britse kuststad – afgelopen zomer heb ik de plaats eindelijk bezocht- en de kleur van de matte lippenstift leek nog eens leuk ook! De geur van de lippenstift is niet top en erg lang blijft hij niet zitten maar de pigmentatie is wel stukken hoger dan die van de Cherry Oil lipstick. Je hebt maar één vleugje Brighton Rock nodig om een felle kleur te bekomen. Deze kleur katapulteert me meteen naar zonnige dagen of het doet me er toch naar verlangen ;).

 

Topshop Lips in Brighton Rock – 10 euro. 

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset

 

Last but not least laat ik je nog eens zien hoe de lippenstiften IRL (voor noobies: in real life) eruit zien. Stoor je alsjeblieft niet aan mijn realistisch messy bureautje op de achtergrond.

 

vsco-photo-4 (1)vsco-photo-3vsco-photo-2

vsco-photo-1 (1)

Van boven naar onder: Geen lipstick – Birthday Suit – Rose Vif – Brighton Rock. De laatste twee lijken inderdaad erg op elkaar maar Brighton Rock is veel feller in het echt en neigt ook iets meer naar de rode kant in vergelijking met Rose Vif. De lippenstift van Yves Rocher zorgt voor een gezonde glans terwijl Brighton Rock eerder mat is.

 

Ziezo, ik vond het persoonlijk heel erg leuk om mijn favoriete lente lippenstiften te tonen. Ze brengen wat kleur tijdens deze regenachtige lentedagen. Morgen start ik met een oefenles pilates en woensdag mag je daarvan een verslagje verwachten (Updated: dit verslag komt nog, alleen een beetje later. Sorry!). Ik heb al een klein beetje beginnersstress! Tot dan! XO

 

6 gedachtes over “3 LIPPRODUCTEN VOOR DEZE LENTE

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

