Meet de lipbalsems van Hurraw!

Processed with VSCO with f2 preset

Onlangs kwam ik terecht op de Belgische webshop So Natural Beauty en ik kon het niet laten om de pagina af te sluiten zonder een bestelling. Ik ging voor twee (hoe kan het ook anders) budgetproof lipbalsems. Ben je ook even benieuwd naar het green beauty merk Hurraw?

 


Een tijdje geleden heb ik de oprichtster van So Natural Beauty geïnterviewd voor het fantastische online magazine Told You So waar ik -naast deze blog- ook geregeld voor schrijf. Eens het artikel online komt zal ik dat wel laten weten op mijn Facebookpagina.

 

So Natural Beauty is een online winkel die zich focust op het green beauty gebeuren. Dat betekent dat vooral producten met natuurlijke ingrediënten in de picture staan. Heel vaak gaat dat ook gepaard met een ecologische spirit. Tijdens mijn bezoekje bij de webshop kocht ik bewust twee uiteenlopende geuren: lime en cinnamon ofwel limoen en kaneel.

 

Processed with VSCO with f2 preset

 

Kaneel is inderdaad wel zo een you hate it or love it geur. In mijn geval: I LOVE IT. Wanneer ik apple crumble maak of iets anders waar er kaneel moet worden toegevoegd: trust me, meer dan het dubbele van de gewenste portie kaneel gaat in het mengsel. Of je het nu leuk vindt of niet.

 

De balsem met de kaneeltint doet me dus in eerste instantie denken aan apple crumble (overheerlijk!) en chille winteravonden. Ik zou het daarom eerder omschrijven als een warme geur. Wanneer je de balsem gebruikt, ruik je ook duidelijk de geur en dat smaakje blijft nog eventjes nazinderen. Leuk toch voor de kaneellovers onder ons?

 

Processed with VSCO with f2 preset

 

 

De volgende geur is (bijna compleet) tegenovergesteld. De lipbalsem met limoen ruikt zomers en doet denken aan een frisse limonade. Een geur/smaak perfect voor deze tijd van het jaar: summer vibes much! Het is eigenlijk wel een aanrader om voor twee verschillende producten te gaan. Zo heb je wel altijd een lipbalsem die bij je mood of bij het weer past, moest je beautyroutine gevoelig zijn aan bovengenoemde zaken.

 

Het is wel zo dat de cinnamon tinted lipbalsem geen rode gloed achterlaat. De lipbalsems zijn dus niet gepigmenteerd maar eerlijk who cares? Een lipbalsem dient nog altijd eerst om je lippen opnieuw mooi zacht te maken anders zou er geen verschil zijn met de lippenstiften van tegenwoordig, niet?

 

 

Op het eerste zicht lijkt de applicatievorm van de lipbalsem vreemd maar eens je het gebruikt, kom je erachter dat de inkeping wel degelijk een functie heeft. De vorm zorgt er net voor dat het perfect aansluit aan de vorm van je lippen. Daardoor smeer je balsem waar je het wil en vermijd je dus die overbalsemde look.

 

Ik ben heel erg blij met mijn budget ontdekking en verwelkom deze Hurraw-lipbalsems graag in mijn everyday tas. Normaal gezien gebruik ik een klassieke pot vaseline voor mijn lippen maar deze upgrade is toch iets aantrekkelijker. Een eenvoudige tip misschien om af te sluiten: balsem je lippen in voor je gaat slapen. Je zal dan minder de neiging hebben om het product (bewust of onbewust) af te likken en daardoor krijg je in de ochtend een duidelijker resultaat. Of ja dat is toch bij mij het geval! Tot de volgende! XO

2 gedachtes over “Meet de lipbalsems van Hurraw!

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

