FAVORIETEN / APRIL

Wauw, de tijd vliegt! De maand april is al ten einde en dat betekent dat ik ook deze maand mijn favorieten deel. Kijk je even mee?

 

Een week (of twee) geleden kon je bij Goed Gevoel een pakket kopen waarbij je verwend werd met een beautybox. Ik gok dat dit maar een zestal euro extra was. Voor dat geld heb je sommige producten nog niet in hun geheel. Niet ik maar mijn mama kocht het pakket en heel stiekem ben ik al met een product gaan lopen. Een erg typische zet van mij, I know. Misschien ontdekt mijn mama het nu pas door dit artikel te publiceren. In dat geval, sorry het ligt in de badkamer, op dé plaats voor gemeenschappelijk gebruik van verzorgingsproducten. Delen doe ik dus wel ;).

 

 

Ik ben echt enthousiast over de Body Radiance Lotion van Noabay die ik op subtiele wijze wist te ontvreemden. Ik gebruik het vooral rond het gebied bij mijn neus aangezien ik daar enorm droge plekken heb. Ik merkte al meteen verschil na eenmalig gebruik. Zo’n zachte huid heb ik al een tijdje niet meer gehad door een bepaald product. Ik gebruik het daarom ook niet elke dag omdat ik mijn huid ook niet overvloedig wil voeden.

 

De lotion heeft een opvallende citrusgeur. Niet mijn favoriet maar het is er wel eentje dat een frisse indruk nalaat. Nadeel: door de applicatievorm moet je opletten dat je niet te veel lotion mee hebt. Been there, done that.

 

 

Van een zachte naar een shiny huid. Deze nieuwe Highlighting Powder van Catrice is eentje to keep. Ik koos voor het nummer 020: Champagne Campaign. Je kan heel subtiel gaan door maar één of twee laagjes te gebruiken. Wil je een duidelijker resultaat? Bouw het dan op door met nog meer lagen te werken but keep it natural please.

 

 

Door de bedrukking heeft de highlighting powder een erg klassevolle look. Het product heeft ook een zachte vanillegeur. Voor een klein prijsje (3,99 euro) heb je een goede toevoeging voor je make-upcollectie.

 

Next is deze Fine Art Eye Pencil in het nummer 01. Een resultaat van een recent bezoek aan de Kiko Milano winkel in Rijsel. Het subtiele maar toch opmerkzame effect (heel contradictioneel enzo) is de reden waarom ik regelmatig naar dit product grijp. 5, 90 euro neertellen en je weet waarover ik het heb.

 

 

Ik ben niet gezegend met everyday romantische krullen. Bijna elke dag loop ik rond met enorm steil haar en dan nog krijg ik de vraag of ik het steil. Nope, een niet-ochtendmens als ik zou de zin en tijd niet vinden om dat elke dag te doen. Respect voor de peeps die dat wel hebben trouwens.

 

Een krul in mijn haar en na een halfuurtje weet dat ene krulletje zich al een weg te banen als een steil iets. In oktober wisten zelfs professionele kappers op de Brussels Fashion Days mijn (toen) krullend haar niet te vereeuwigen. Toch niet voor langer dan een halfuur. Ik haatte het beperkte ultimatum dat met mijn haar gepaard ging. Tot ik de krultang van mijn pretty friend Shari gebruikte. Zelfs de ochtend erna had ik nog golfjes (met wat droogshampoo en haarlak erbij). Redenen genoeg om deze BaByliss Sublim’ Touch krultang aan te schaffen (29,99 euro bij Kruidvat). En ja, sindsdien krul ik mijn übersteile haar meer dan gemiddeld.

 

 

Q: Welk product is jouw favoriet op dit moment? 

5 gedachtes over “FAVORIETEN / APRIL

  1. Tessa zegt:

    Dat hightlightingpoeder ziet er echt heel erg leuk uit! De bedrukking is zoals je zegt heel erg mooi. Ik heb de illuminating-versie van dit product, en ik ben er ook tevreden van :) Het geeft een zachte, rozige glow aan je wangen :)

    Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Catrice is echt wel een top budgetmerk vind ik. Er zitten wel teleurstellingen bij maar meestal ben ik ook wel heel blij met hun producten :). Die versie heb ik niet maar goed dat ik al weet dat het ook een geslaagd iets is :) X

      Liked by 1 persoon

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

