The budget life

1901854_10203869282316760_316615447_n.jpg

Hallo! Als je al even mijn blog zou volgen (waarvoor major thanks in dat geval) heb je misschien al durven merken dat het de laatste maand erg stil was. De reden waarom schrijf ik hieronder netjes voor je neer.

 

April was precies mijn blogmaand niet. Ik vond mijn draai niet hoewel ik enorm veel ideeën had maar ze niet in praktijk omzette. Aan sommige mensen liet ik ook vallen dat ik me erg beperkt begon te voelen wanneer het gaat om mijn blog.

 

Hoewel ik ontzettend graag over beauty lees en schrijf, is het zo dat er nog honderden andere zaken mij weten te boeien. Mijn interesseveld is breed en beperkt zich niet enkel tot make-up alleen (bij wie wel trouwens). Ik merkte dat het thema mij begon te blokkeren in plaats van mij te inspireren, wat voor frustraties zorgde. Ik wil nog zoveel meer vertellen dan enkel iets over mijn nieuwste of leukste beautyontdekkingen. Na enkele gesprekken en piekermomentjes heb ik dan besloten om nog een categorie aan deze blog toe te voegen: ‘The budget life’. Mijn nieuwe naam blijf ik dus behouden aangezien lippenstift nog steeds mijn favoriete make-up product is én mooi blijft verwijzen naar het beautyaspect binnen deze blog. En eerlijk, ik ben té lang bezig geweest met die naamsverandering om dat nog eens te doen ;).

 

Internationaal paspoort binnen, het aftellen kan nu echt beginnen 🙌 #kilroy #wanderlust #wateenflauwrijmpje #zovijf

A post shared by Jennifer Maes (@jennifermaess) on

 

 

Mijn leven is sinds oktober vorig jaar meer dan gewoonlijk veranderd aangezien ik niet meer heerlijk verder studeer. Ik werk momenteel maar blijf budgetgewijs leven. Ik droomde net zoals veel mensen om eens goed te reizen voor ik echt aan het volwassengedoe begin. En ha, daar heb ik net even tijd én de leeftijd voor! Daarom wil ik zowel mijn langverwachte droomreis naar Zuid-Afrika met jou delen die ik zal doen in juli als mijn andere ontdekkingen of bedenkingen die ik niet meteen in het beautykader kan plaatsen maar wel passen binnen mijn budget levensstijl.

 

Ik hoop dan ook keihard dat ik een juiste keuze heb gemaakt door deze blog een beetje te ‘verlengen’ en dat je even benieuwd bent als ik naar wat nog volgen zal op deze blog.

 

Heel veel liefs! X

 

 

2 gedachtes over “The budget life

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

