I LIKE / MAART

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Hey! Veel later dan gepland, deel ik toch nog mijn favoriete producten van de maand maart.

Dan heb je veel inspiratie maar weinig tijd om dat resultaat online te plaatsen. Daar gaat mijn voornemen om 2 maal per week te posten. Anyway, maart zit erop en daarom volgt er een shortlist van producten die me meer dan gemiddeld wisten te bekoren.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Al een paar jaar blijft mijn huidroutine hetzelfde. Alhoewel, dat was tot voor kort het geval. Ik vond mijn vertrouwde product niet meer terug maar moest wel iets in de plaats hebben. Ik koos voor deze micellair water van Kruidvat. Voor de peeps die niet weten wat dat soort water is, het is een multifunctioneel product. Zoals je kan zien op de verpakking is het drie in één:

 

  1. het reinigt je huid
  2. verzorgt het nog eens
  3. en micellair water kan ook gebruikt worden als make-up remover.

 

Ik vind het een meer dan prima product van Kruidvat. Voor een heel klein prijsje (2,49 euro) kan je met deze tamelijk grote tube even weg.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Ik ben niet gezegend met volumineuze haren en zal daarom nooit begrijpen waarom mensen met prachtige krullen steil haar willen. Seriously why? Om mijn haar iets voller te laten lijken, gebruik ik deze In-Between Days droogshampoo van H&M. Als finishing touch gebruik ik meestal nog wat haarolie zodat mijn haar toch nog een gezonde glans heeft anders is het boeltje me iets té droog.

Voor 3,99 euro lijkt je haar iets minder plat dan gewoonlijk. Je kan het ook hier online kopen als het hopelijk asap opnieuw in voorraad is.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Next up is mijn nieuw wenkbrauwpotlood van Germaine de Capuccini. I know, er zijn veel goedkopere varianten maar betaalbaar blijft het zeker (ongeveer 15 euro voor eentje werd me gezegd tijdens de LUX workshop). Als ik me dat toch goed herinner.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

De gebruikssporen tonen aan dat het duidelijk wel tot één van mijn favorieten behoort ;). 

 

Ik had daarvoor een wenkbrauwpotlood van Essence voor een kleine twee euro. Het verschil is wel enorm. Een mooi paar wenkbrauwen is belangrijk en eerlijk, het is wat gemakkelijker allemaal met mijn nieuwe potlood. Het kammetje is een sterke plus en het product zelf komt niet zo hard over en oogt daarom natuurlijker.

Een wenkbrauwpotlood is ook niet snel opgebruikt (ik doe er zeker nog twee jaar mee gok ik) dus is die 15 euro wel het investeren waard.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Als kers op de kaart kreeg ik het perfecte paascadeautje van mijn ouders. Ik ben altijd heel erg blij als mijn cadeau uit één van mijn favoriete winkels komt. Welk LUSH-pakket het precies is, weet ik niet en wil ik ook niet weten. Ik zoek mijn cadeautjes nu eenmaal niet op eens ik ze gekregen heb ;). Anyway de shampoo’s zitten in reisformaat (namelijk 100 ml). Ideaal voor dat droomreisje dat stilaan dichterbij komt!

 

Q: Wat was jouw persoonlijke favoriet van vorige maand? 

 

2 gedachtes over “I LIKE / MAART

  1. hanneverleysen zegt:

    Dat water van kruidvat lijkt heel interessant! Mijn favoriet was sowieso mijn Rimmel Kate Moss Matte lipstick in 107 die ik voor mn verjaardag kreeg. Helemaal verliefd op die schat!

    Liked by 1 persoon

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

