KIKO MILANO MAART HAUL

Processed with VSCOcam with f2 preset

Eens in Rijsel, probeer ik toch langs te gaan bij Kiko Milano. Terwijl ik de vorige keer mijn ding vond bij de lippenstiften, was het vorige week zaterdag all about the eyes…

 

Ik was in Rijsel om een broek en schoenen te kopen bij Stradivarius. Ik kwam terug met een kleedje van New Look en Kiko Milano make-up. Typisch. Nieuwe schoenen en een strakke jeans zullen voor een andere keer zijn.

 

Hoe dan ook zoals ik al bovenaan beschreef, vond ik leuke eyecatchers in het piepkleine en daarom overbevolkte Kiko Milano. Ik kan gemakkelijk langer in een make-up winkel rondwandelen maar niet als ik telkens 5 minuten moet wachten om een handvol lippenstiften te zien. Een klein bezoekje zorgde ervoor dat ik twee oogschaduwsticks en een nude oogpotlood rijker was.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Ik ben eerlijk gezegd nooit fan geweest van een zwart lijntje onderaan de ogen. I don’t shoot you als je het wél zou doen, meningen verschillen nu eenmaal. Net dat maakt het leven (soms) zo leuk. Een zwart oogpotloodlijntje onder mijn ogen gaf me de illusie dat ik kleinere ogen had. De tegenpool van zwart zou blijkbaar het omgekeerde effect hebben. Je kan je ogen namelijk iets meer in de kijker zetten met een wit/nude oogpotlood, iets wat heel wat beautyvloggers me toch wijsmaken.

 

Ik had oorspronkelijk een witter exemplaar vast maar de verkoopster raadde me aan om voor een meer nude potlood te gaan uit de nieuwe collectie. Ik dacht: “Ja zal wel, verkoopstrucje”. Erg lang heeft die weerstand niet geduurd. Uiteindelijk heb ik toch naar de dame geluisterd want de prijs was hetzelfde en inderdaad deze nude oogpotlood is subtieler (lees natuurlijker) qua effect. Je moet een kleine 5,90 euro neertellen voor deze Fine Art Eye Pencil in het nummer 01.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

De volgende twee producten zijn eigenlijk dezelfde maar in een ander kleur. Ik koos voor de verandering eens geen safe natuurlijk kleurtje maar voor een long lasting stick in turkoois. Ondanks blauw mijn lievelingskleur is, heb ik amper make-up producten in het blauw. Dat wordt een beetje experimenteren dus ;).

 

Voor deze long lasting oogschaduwstick betaal je 6,90 euro. Het nummer van deze mediterrane kleur is 11.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Je weet maar nooit. Misschien gebruik ik die blauwe stick amper en dus kocht ik voor de zekerheid deze oudroze variant. Kwestie van evenwicht te brengen tussen veilige en iets ongewonere kleuren. Natuurlijk zal ik deze natuurlijke kleur meer gebruiken aangezien ik nog altijd een subtielere look verkies.

 

Deze kleur (nummer 21) vind je ook voor 6,90 euro bij Kiko Milano.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Deze sticks zijn voorzien van deze stompe potlood. De substantie doe me eerder denken aan wasco’s (oh, nostalgie!). Of het effectief 8 uur blijft zitten, is nog een raadsel maar ik heb wel een goed voorgevoel als het over deze sticks gaat. De sticks laten een semimetallic glans na.

 

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

De swatches van de drie nieuwe producten:

 

1457977327.881963.6

Van boven naar onder: Long Lasting Stick in 21, Long Lasting Stick in 11 en de Fine Art Eye Pencil in 1. 

 

Ziezo. Mijn favoriet is de oudroze long lasting stick in nummer 21 maar ik denk dat het leuker zal zijn om met de variant in nummer 11 te werken. Ik ben alleszins heel benieuwd wat ik er effectief mee zal doen.

 

Q: Welke eyecatcher van deze Kiko Milano haul is jouw favoriet? 

Een gedachte over “KIKO MILANO MAART HAUL

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

