MAKE-UP WORKSHOP BIJ LUX GENT!

Processed with VSCOcam with f2 preset

Hey! Afgelopen weekend ging ik samen met supersweet Rachel naar LUX voor een gratis make-up workshop. Ik ontdekte het nieuws via de Facebookpagina van Ghently en schreef ons asap in.

 

Ik kan uren naar tutorials kijken op Youtube en het nog niet beu zijn. Make-up workshops zijn me dan ook niet vreemd. Always learning dus! Afgelopen zaterdag was ik heel benieuwd naar een make-upworkshop van LUX. Ik vroeg me af of ik wel veel zal bijleren want dat was niet erg het geval bij de laatste twee workshops. Om even al een scoop prijs te geven: ja, ik leerde bij en daarbovenop was het nog eens een ontzettend gezellige ervaring!

 

Rachel en ik werden door een stralende Lynn van LUX ontvangen. Wat een oprechte welkomgroet! Een fantastisch begin voor een fijne middag. Alhoewel… ik maakte twee beautybloopers mee op één dag. Foundation was niet top: check. Rebelse wenkbrauwhaartjes die net wat buiten de pas liepen: check (For the record: ik ging ze écht wel epileren hoor!). Lynn liet mijn bloopers verdwijnen met de nodige tools. Beginnen met een schone lei, dat is uiteraard wel nodig bij een workshop. Na het verwijderen van mijn foundation, kreeg mijn gezicht een facial upgrade. Wat waren die producten trouwens top, ik voelde me meteen frisser!

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

Als je op een paasei lijkt, moet je eens met jezelf durven lachen ;) 

 

Eens je palet schoon is, kan je erop schilderen en dus begonnen we met de mooie naturelle look die Lynn voor ogen had. Thank god heeft Lynn een goede smaak in make-uplooks! Het zou niet de eerste keer zijn dat je na een workshop stiekem jouw make-up wilt verwijderen want niet iedereen wil er partyproof uitzien op een klaarlichte middag. Anyway dat is bij LUX dus niet het geval :).

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Toen ze mij of Rachel aan het schminken was, legde Lynn elke keer zorgvuldig uit welke stappen ze ondernam en waarom. Ze bezit zoveel kennis, het is ontzettend fijn en leerrijk om naar haar te luisteren. Sommige van Lynn’s tips en technieken waren nieuw voor mij en daarom vond ik deze workshop oprecht interessant! Je wordt er ook enorm in de watten gelegd. Terwijl de ene werd verwend, kreeg de ander een heerlijke thee (serieus ik wil weten waar ik het kan krijgen) en een havermouthapje. Life can be good!

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Omdat ik de kwaliteit van de workshop erg goed vond, wil ik niet te veel prijsgeven van inside tips en geef ik je daarom kort een kijkje op workshop! Het is het echt waard om eens te doen. Na een workshop heb je altijd de kans om de gebruikte producten te kopen en of course kon ik het niet laten en kocht ik iets. Ik kocht deze wenkbrauwpotlood en multifunctionele foundationpoeder. Binnenkort komen deze producten nog eens langs in een andere post. Je krijgt er ook een face chart bij met alle gebruikte producten zodat je daar later naar kan teruggrijpen.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Tips!

  • Ga zeker met twee naar een workshop, zo zie je hoe het allemaal in zijn werk gaat op een ander gezicht en het is toch ook een pak gezelliger met een vriendin erbij.
  • Hou de Facebookpagina van LUX in de gaten. Lynn vertelde ons dat ze nog zo’n gratis workshops wilde doen! Ik heb de workshops ontdekt op de Facebookpagina van Ghently, dus misschien dat ook eens af en toe checken.

 

foto (2)

Twee gelukkige mensen na een leuke make-upworkshop. Dankjewel Lynn voor al jouw tips en tricks met ons te delen! 

 

 

 

Een gedachte over “MAKE-UP WORKSHOP BIJ LUX GENT!

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

