5 X TO FOLLOW (BEAUTY)VLOGGERS

Untitled-1.jpg

Hoewel ik zelf blog en vaak ook andere (kleinere) blogs volg, kijk ik ook ontzettend graag naar vlogs. Ik kan namiddagen en/of avonden slijten met het kijken van Youtubefilmpjes. Voornamelijk tutorials, reviews en daily vlogs doen de revue. Ik lees zelf heel graag wie welke bloggers of vloggers volgt en dus lijkt het me leuk om eens op te sommen wie mijn favorieten van het moment zijn. Ontdek wie er volgens mij het label TO FOLLOW verdient!

 

Deze drie Britse en twee Belgische (beauty)vloggers vind ik superleuk om te volgen. De meeste onder hen raken ook andere thema’s aan in hun Youtubefilmpjes en praten dus niet enkel beauty. De een is ook soms al een pak bekender dan de ander maar alle zes zijn ze de moeite waard om eens te checken! Bij elke Youtuber plaatste ik een link naar mijn persoonlijke favoriet!

 

1. Tanya Burr

Iemand die ook into het Britse Youtubewereldje is, zal sowieso een favoriete vlogger hebben. Ik ben grote fan van Tanya Burr. Eerst botste ik op haar make-uptutorials, nu volg ik ook haar daily vlogs (en ook keihard vlogmas!). Haar make-upstijl is niet over the top en daarom ook ‘draagbaar’. Ze gebruikt tijdens haar filmpjes zowel high street als high end merken, wat ook een pluspunt is.

 

2. Pixiwoo

Mochten de zusjes Chapmann niet begonnen zijn met een Youtubekanaal dan zou het erg denkbaar zijn geweest dat je Tanya Burr niet zou vinden op het internet (Tanya is de schoonzus van Nic en Sam en kreeg zo de smaak van Youtube te pakken). Ze hebben beide een opleiding als make-up artiest achter de rug en dus praten deze spontane madammen met veel expertise. Sommige make-uplooks vind ik erg heavy maar het blijven wel leuk om naar te kijken!

 

3. Roxxsaurus 

Roxi heb ik onlangs ontdekt but love her! Dropdeadgorgeous met een perfect wing legt ze heel schattig uit hoe ze prachtige Elsawaardige vlechten maakt of een everyday make-uplook maakt. Haar beauty-en lifehacks video’s zijn ook echte aanraders én ook haar DIY’s… eigenlijk haar volledige Youtubekanaal.

 

4. Rani Pauwels 

Hoera, Belgische vloggers! Rani Pauwels is super gepassioneerd door make-up en dat is duidelijk wanneer je eens scrollt door haar video’s. Ze toont hoe je (voornamelijk) met budgetmerken een high end look krijgt enja zelfs met make-up van Action! Misschien toch even de make-upproducten checken bij een volgend Actionbezoek? Ik volg haar ook op Instagram en iedere keer denk ik ‘Deamn, how pretty die look!’. Ze is ook supergrappig in haar video’s (bijvoorbeeld in onderstaand video). Zeker to check dus!

 

5. L’Amour Innocent 

Afsluiten doe ik graag met nog eens een Belgische Youtuber, Lynn van L’Amour Innocent. Niet enkel haar lifestyle blog en Instagram is superpretty ook haar make-up is point. Hoe ze haar eigen everyday make-up doet, legt ze uit hier onderaan. Ik vond het zeker geslaagd! Ze koop ook altijd erg leuke spulletjes, onlangs zelfs nog leuke make-up paletten. Dus daarom ook passend in dit lijstje van beautyvideo’s.

6 gedachtes over “5 X TO FOLLOW (BEAUTY)VLOGGERS

  1. emmaverbeke zegt:

    Lijken me stuk voor stuk leuke Youtubers. L’amour innocent lijkt me echt een zeer leuke vlog. Ik vind het vooral leuk ze er zo normaal uit ziet, wat mij vaak stoort bij bekende Amerikaanse Youtubers :)

    Liked by 1 persoon

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

