THE LOVELY BLOGGER AWARDS

 

foto (1)

Hey! Eens iets anders en getting personal. Ik was door de lieve Tessa van Bubbles and macaroons (leuke blognaam trouwens!) genomineerd voor de Lovely Blogger Awards. Ik was erg verrast want ik ben nog niet genomineerd geweest voor een bepaalde award maar vind het altijd leuk om dat eens te lezen van andere peeps. Maar…wat zijn die Lovely Blogger Awards?

 

Eerst en vooral een welgemeende dankjewel aan Tessa. Check zeker eens haar blog, klik hier als je het wilt ontdekken. Haar beautyreviews zijn mijn favorieten. Ze kiest er interessante make-upproducten uit die ik dan achteraf eigenlijk ook wel wil kopen.

 

Wat houdt de Lovely Blogger Awards in? Wel…

  • Eerst bedank je diegene die je nomineerde
  • Voeg de regels toe aan je post
  • Je moet een foto toevoegen
  • 7 feiten delen over jezelf delen
  • Nomineer andere bloggers voor de award (maximaal 15 personen)
  • Laat de andere bloggers weten dat ze genomineerd zijn

 

budapest

Van reizen word ik zo blij – obvi zo blij dat ik lach als een Chinees-, fantastisch hoe rijk je kan zijn van ervaringen. Deze is van het laatste tripje naar Boedapest. 

 

1. Ik startte met bloggen nadat ik het boek Love Tanya van Tanya Burr had gelezen. Dat was ondertussen een dik halfjaar geleden en heb nog geen spijt van die beslissing.

2. Ik ben een grote dierenvriend maar toch ook wel een beetje bang van insecten,vogels en jawel vissen. Deze beestjes liefst op een veilige afstand please.

3. Ik luister enorm graag naar indierock én naar andere genres. Mijn favoriete band zijn de Arctic Monkeys maar ik vind ook de indietunes van alt-J, Foals en Tame Impala pretty cool. Mijn muziekvoorkeuren zijn eigenlijk super divers. Ik luister de ene dag naar Jacques Brel, de andere naar Nina Simone om dan weer helemaal into Kanye West en Kendrick Lamar te zijn.

4. Ik heb heel lang een zware afkeer gehad voor het kleur roze. Ik heb het nog altijd eigenlijk maar make-up vormt een grote uitzondering op de regel.

5. Londen is mijn favoriete stad (tot nu toe). Als ik er ben, ben ik de gelukkigste mens – zelfs in de vroege ochtend hoewel ik normaal gezien een keihard ochtendhumeur heb.

6. Ik kan gerust wat tijd slijten met films en series. Mijn favoriete film is hoogstwaarschijnlijk La Vita e Bella, hoewel ik Intouchables en Into The Wild ook toppers vind. Mijn favoriete series zijn golden oldies namelijk Friends en Sex And The City.

7. Elke dag moet ik toch wel eens bewijzen dat ik een enorm grote kluns ben. Struikelen, bijna-vallen en écht vallen. Yes, that’s me. 

 

Ik nomineer op mijn beurt:

Beyoutifool

Tara B

Sofie Katelijne

Basimella

Her Name Is Eva 

La Vie de Falderie 

Sorry als één van jullie al genomineerd was! XO

 

 

BTW: Volg je mij al via

Bloglovin

Facebook

Instagram

?

 

14 gedachtes over “THE LOVELY BLOGGER AWARDS

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

