BLOKBEAUTY #3 EEN PASTELBLAUW GEZICHT EN EEN SECRET SANTA CADEAU

Processed with VSCOcam with f2 preset

Hey! Het studeren zit er voor sommige al op, voor andere bijna. Ik besloot daarom om nog één blokbeauty te schrijven als inspiratie voor je volgende blokpauze. En oh, om die pauze nog fijner te maken heb ik een cadeautje gekregen van een coole medeblogster!

 

Zelf ben ik sinds deze zomer geen student meer maar de student in mij is nog altijd aanwezig én ontspannen kan altijd toch? Ik maak daarom nog blokbeauty’s voor mijn eigen blog. Ook omdat ik stiekem wel blij ben met de leuke samenstelling die ik een halfjaar geleden heb gemaakt. Het lijkt me bovendien nog eens het perfecte excuus om mijn nieuwe en favoriete treat-your-selfproducten in de kijker te zetten. 

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Voor de eerste blokbeauty dit jaar koos ik voor het Amore Rose gezichtsmasker van Montagne Jeunesse, vandaag voor het Dead Sea & Sea Kelp masker van hetzelfde merk. De naam bekt toch iets minder goed in de mond, vind ik. Ahja zolang ik maar straks geniet, denk ik dan!

 

Het maskertje breng je aan over je gezicht met extra aandacht voor je T-zone. Dat is het gebied dat start boven je wenkbrauwen om dan via je neusbrug naar je kin te gaan. Je zou met wat fantasie er een T kunnen inzien. Deze zone is meestal een vettige zone dus vraagt het vaak meer of specifiekere verzorging. Je moet het gezichtsmasker tien à vijftien minuutjes laten inwerken en afspoelen. Op de verpakking stond niet met warm of koud water. Ik spoel mijn gezicht toch altijd met koud water af omdat ik het frisse gevoel achteraf heel fijn vind.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

En ja ik mors altijd op mijn wenkbrauwen of haar bij een gezichtsmasker. Oeps #typicaljenny

 

Mijn algemene indrukken na gebruik:

+

 

Ik voelde na gebruik écht het verschil. Babyhuidje: check. Jammer genoeg heb ik dat effect de dag erna zelf wegwerkt door allerlei andere producten op mijn huid te smeren.

– Ik ben een grote fan van readymade gezichtsmaskers in tubes maar deze 2-in-1 pakketten vind ik ook echt geweldig. Het is minder knoeien en je hebt minder waste. Niets is zo vervelend dan de helft van een eenmalig product te moeten weggooien in de vuilnisbak.

_

 

De geur vond ik minder aangenaam dan het naar-bloemen-ruikende Amore Rose masker. Het deed me een beetje denken aan schoonmaakproducten door de felle citrusgeur maar misschien is dat een erg persoonlijke en vreemde associatie van mij. Ik koos op kot er altijd voor om afwasmiddelen te gebruiken met een citroengeur. Dus vandaar! :)

– Net zoals bij het Amore Rose gezichtsmasker blijf ik het vreemd vinden dat het kleur van de verpakking zo enorm verschillend is met de werkelijke kleur van het gezichtsmasker. Het is net zoals die kleine teleurstelling wanneer je iets bestelt bij McDo. Picture it like it is. Ik verwachte een turquoise smurf te zijn maar bleek bijna te passen in de koude pastelblauwe trendkleur ‘Serenity’.

 

 

Om mijn ontspanning nog leuker te maken, gebruikte ik mijn laatste kerstcadeautje, gekregen van Jana van Beyoutifool dankzij het Gentse Walkie Talkie samen met Sony Music. Check haar blog, hopelijk geniet je even hard van haar posts! 

 

 

Schermafbeelding 2016-01-18 om 21.50.50

Joepie! En de postbode koos ervoor om mijn cadeautje te voorzien van een edgy touch, funny! 

 

 

Hoe komt het dat ik hierin ‘rolde’? De actie heette #SonyMusicSanta. Bloggers spelen een beetje secret santa en geven een cd cadeau aan andere bloggers. Zo ontstond er een soort van slingerbeweging en ontdekte je een nieuw album. Ik kreeg van Jana All We Need het debuutalbum van rapper Raury en ben er heel blij mee. Het is lekker chill en doet me nog extra verlangen naar de eerste zonnestralen. Heel graag wilde ik een andere blogger een cd cadeau doen maar de actie stopte helaas bij mij.

 

 

Anyway, ik vond het heel spannend om voor de eerste keer iets krijgen als blogger van mijn eigen blog. Ik schrijf niet om gratis dingen te krijgen want dan vind ik, moet je gewoon stoppen met bloggen (mijn mening, don’t shoot me). Ik schrijf gewoon héél graag en verlangde al een tijdje om mijn eigen stek te hebben op het wereldwijde web maar wat je cadeau krijgt is nu eenmaal… een leuk cadeau denk ik dan. Nog eens thanks Jana!

 

 

Zo, de laatste blokbeauty zit erop! Dit weekend komt er een review online en ik denk eraan om misschien opnieuw een tutorial te maken na de leuke online en offline reacties die er kwamen op mijn make-up tutorials van deze kerst. Ik vond het superlief en heel leuk wanneer mensen me hierover aanspraken, gaf me een duwtje in de rug! Aan al diegene – big big love! XO

 

 

 

4 gedachtes over “BLOKBEAUTY #3 EEN PASTELBLAUW GEZICHT EN EEN SECRET SANTA CADEAU

    • Jenny zegt:

      Echt en ik word gek van de vragen die ik krijg of de reacties als ik eens iets ‘krijg’. Djeez, be chill! Haha geen idee why, misschien ligt het aan mijn goede nachtrust die ik toen had : D -daarom verlang ik nu al naar het weekend!-

      Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Hihi eeerg blij dat je het bevalt! De volgende zijn weer voor tijdens de zomerexamens :) En oh! Superlief! Ik ben nog nooit genomineerd geweest voor iets! Dankjewel! Zal het vanavond eens bekijken als ik thuis ben XO

      Liked by 1 persoon

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

