L’Oréal Volume Million Lashes: Féline review

1452335497.624906.22.JPG

Als de ene mascara op is of lijkt (want seriously dat is nooit 100% duidelijk), moet je die vervangen met een nieuwe, niet? Twee weekjes geleden belandde ik in het Kruidvat en zag ik de nieuwe versie van de Volume Million Lashes mascara van L’Oréal, Féline. Ik ben heel benieuwd of eigenlijk wel het een goede aankoop blijkt te zijn. Klik verder als je ook nieuwsgierig bent naar het resultaat!

 

Onschuldig eens in het Kruidvat lopen en niets kopen, yeah right. Dat lukt me bijna nooit. Sorry, portefeuille. Better luck next time! Bij mijn laatste bezoekje zag ik Féline, de groene variant op de paarse Volume Million Lashes So Couture mascara van L’Oréal. 

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Het borsteltje is licht gebogen zou volgens de verpakking daarom onmiddellijk goed aansluiten bij de vorm van je wimpers. Het zou ook geen klontertjes mogen achterlaten maar dat beloven ook alle mascaraproducenten, imma right? Het verschil met de paarse Volume Million Lashes So Couture is dat er een nieuwe formule is met ‘glanzende zwarte pigmenten‘.

Wat betekent dat juist? Als ik het goed lees, zou dat er moeten voor zorgen dat je look wat intenser is door dat de zwartere pigmenten. Féline verwijst by the way naar een subfamilie van katachtigen – mind sexy cat eyes- en is daarom, vind ik, een goed gekozen naam.

Het resultaat na een eerste kennismaking mét een voorafgaand bezoekje van een wimperkruller:

 

VOOR

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

 

NA

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

(Seriously waarom lijk ik zo scheel te kijken op deze foto?) 

 

First impressions na twee, soms drie laagjes mascara : 

+

  • Zoals je kan zien, een duidelijk lengteverschil.
  • Ook een goede scheiding van de wimpers.
  • Mijn wimpers zijn ook iets zwarter en intenser.
  • Het effect blijkt van lange duur te zijn. Na een volledige dag heb ik nog hetzelfde resultaat. Bij sommige mascara’s blijft dat wat uit. Ik krijg dan de indruk dat mijn wimpers precies ‘gezakt’ zijn. Of ben ik daarin de enige?

 

  • Het borsteltje lijkt erg als het borsteltje van de Lash Sensational mascara van L’Oréal maar zorgt voor minder volume en dat vind ik persoonlijk wel wat jammer. Ik had namelijk meer volume en dus dikkere wimpers verwacht om zo die intensere look te verkrijgen.
  • Tijdens het aanbrengen, lijkt het boeltje toch te klonteren. Niet superveel maar een emergency ingreep bleek toch nodig.

Ik durf zeggen dat een laagje Féline op mijn wimpers me goed bevallen is. Het effect is mooi alleen jammer dat het element volume wat ontbreekt. Wat ik ook zeker wil zeggen, is dat het perfect mogelijk is dat jij een ander effect kan hebben. Mascara’s blijken erg persoongevoelige producten te zijn. Een mascara (The Great Lash by the way) die bij mij compleet niet uitloopt na een heftige regenbui, blijkt wél zomaar uit te lopen bij een vriendin. Hoe dan ook, tot de volgende en dat zal waarschijnlijk een blokbeauty zijn! XO

 

Q: En heb jij Féline van L’Oréal of is er een andere nieuwe mascara die je weet te bekoren? 

 

BTW: Volg je mij al via

Bloglovin

Facebook

Instagram

?

7 gedachtes over “L’Oréal Volume Million Lashes: Féline review

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

