BLOKBEAUTY #1: AMORE ROSE GEZICHTSMASKER

1451574025.536843.42.JPG

Het is weer volop examenperiode. Een periode die heel veel gevloek, wat faalangst, vermoeidheid en stress kent. Of ja, dat was toch bij mij het geval. Tijdens de blok had ik altijd de gewoonte om mezelf te verwennen zodat ik daarna een boost kreeg en mezelf weer goed kon inzetten. Voor deze blogpost zet ik producten in de kijker die ideaal lijken voor zo’n me-time tijdens de examenperiode of zoals ik het ook wel durf noemen: blokbeauty.

Opnieuw een nieuwe blokperiode en dus start ik bij deze blokbeauty opnieuw bij # één. Ik wens je alvast heel veel succes als je nu aan het zweten bent op een stuk leerstof die je eigenlijk liever in de prullenbak wenst te doen #beentheredonethat. Ik ben geen student meer maar jezelf verwennen kan altijd of course.

1451574168.379706.39.JPG

Moeilijk om te kiezen tussen mijn lievelingskleur (blauw) en lievelingsgeur (bloemen, zoete, zachte geuren). 

Vandaag heb ik gekozen voor het Amore Rose gezichtsmasker van Montagne Jeunesse. Vroeger kocht ik vaak de maskers van het merk maar ik ben daar van afgestapt toen Kruidvat de maskers van Freeman in aanbod had. De tubes van Freeman waren en zijn nu eenmaal veel gemakkelijker in gebruik en op het einde van de rit ook goedkoper dan een eenmalig masker van Montagne Jeunesse. Ondertussen heeft Montagne Jeunesse ook tubes en daarvan word ik alleen maar happy. Vaarwel knoeiboel en heel veel overschot!

Wat ik leuk vond aan het masker:

  • Je waant jezelf bijna in een rozentuin op een mooie zomerdag. Een ‘bloemerig’ geurtje verwacht je en krijg je.
  • Ik was wat mottig voor ik het masker aanbracht en mijn huid voelde vettig aan. Na het gezichtsmasker voelde ik mij al heel wat frisser (het koude water bij het afspoelen heeft daar ook iets mee te maken) en mijn huid was opvallend zachter en opnieuw meer mat.
  • Ook al is het niet in een tube, de hoeveelheid dat in deze twinpack zat was voldoende voor één persoon. Ik wilde zelfs nog een beetje meer gebruiken voor mijn voorhoofd, oeps!

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

Blijkbaar vond ik het nodig om niet alleen mijn gezicht maar ook mijn wenkbrauwen en kapsel te voorzien van een laagje Amore Rose. Jenny toch! 

 

Wat ik minder leuk vond: 

  • Puisten of andere oneffenheden waren niet miraculeus verdwenen of verminderd zoals veel maskers durven beloven. Maar ik heb dat eerlijk gezegd ook nog nooit meegemaakt. I wish want zwarte puntjes zijn hatelijk. Hate you blackheads, echt hate you.
  • Misschien muggenzifterij, misschien ook niet. Ik was teleurgesteld wanneer ik zag dat het masker een witte kleur had. Ik verwachte door de verpakking en naam met verwijzing naar rozen een roze of rood masker. Kleur doet er uiteindelijk niet toe maar toch would be nice.

Zo dat was de eerste winter blokbeauty. Zoals je misschien al hebt gezien op de eerste foto is het volgende blokbeautyproduct eentje voor in bad. Studeer goed en vergeet niet (gedoseerd) te ontspannen!

GOOD LUCK! XO

Q: Hoe ontspan jij tijdens de examenperiode? 

2 gedachtes over “BLOKBEAUTY #1: AMORE ROSE GEZICHTSMASKER

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

