Update over de upgrade

test nieuw logo

Een tijdje geleden (ik gok een maandje) vroeg ik aan jou welk logo jou het leukst leek. Ik vond het heel tof dat er zowel offline als online werkelijk reacties kwamen! Benieuwd welk logo ik heb gekozen? Of beter… heb ik wel eentje gekozen?

Het is mijn eerste blogpost van 2016 en daarom wil ik jou het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Ik wil daarbij ook nog elke volger bedanken om mij te volgen. Ik vind het leuk om reacties te lezen van medebloggers en niet-bloggers. Het stimuleert me elke keer opnieuw want eerlijk, starten met een blog in zo’n verzadigde wereld is niet altijd zo motiverend.

Back to the logo. Het bovenste logo is het alvast niet geworden. Duidelijk hadden sommigen onder jullie voorkeur voor dit logo:

test nieuw logo 2

Gisteren besloot ik om mijn logo te veranderen naar dit logo maar toen het werkelijk bovenaan mijn menu stond, merkte ik dat er iets niet klopte. Ik vond het logo zelf ook een grote verbetering maar dat veranderde toen het op mijn blog stond. Daarom dat ik er nog eens over wil nadenken en opnieuw andere opties wil maken. Misschien alleen, misschien met wat hulp! :)

Ik ben al sinds het begin eigenlijk ook niet superhappy met mijn naam omdat het totaal niet origineel is en erg impulsief. Ik durfde plots bloggen op een zondagnamiddag en dacht toen niet zo zwaar na over mijn naam. Ik dacht dat bijna niemand mijn blog zou lezen eigenlijk. Nu ik toch een klein aantal superleuke volgers heb, wil ik het toch beter aanpakken. Daarom ga ik voor een nieuw logo én een nieuwe naam. En nee niet omdat het de start van een nieuw jaar is. Gewoon omdat ik dat wil ;). 

Ik heb al ideetjes over een nieuwe naam maar wil nog een beetje verder nadenken want ik zou het liefst laten bij die ene naamsverandering. Het moet dus een beetje tijdlozer blijven. Eentje dat ik niet beu word. Uiteraard weet ik heel graag de meningen van de mensen rondom mij en zal ik jou een shortlist doorgeven eens het zover is.

Ik weet graag de mening van iemand anders omdat:

  1. Ik ’s werelds grootste twijfelaar ben.
  2. Ik nu eenmaal heel hard de mening  van andere peeps waardeer.

Ik snapchat mijn vriendinnen bijvoorbeeld sinds kort make-uplooks met de vraag yay of nay en dan geven ze eerlijke feedback en ga ik daar verder mee aan de slag. Love it dat mijn vriendinnen mij zo helpen! Thanks sweeties! XO

Ik vroeg me af of medebloggers deze situatie herkennen. Heb je soms ook zoiets van: “Welke naam heb ik toch eigenlijk ooit gekozen?”, “Ik zou misschien beter voor een ander logo gaan, niet?”

Anyway, ik denk dat ik wel een goede beslissing heb genomen. Beter niet dan het doen om het te doen. Maar binnenkort kom het er dus nog van. Dinsdag mag jij als blokkende student (of als gewone lezer) een portie blokbeauty verwachten. Tot dan! XO

BTW: Volg je mij al via

Bloglovin

Facebook

Instagram

?

 

 

6 gedachtes over “Update over de upgrade

  1. hanneverleysen zegt:

    Voor jou ook een heel gelukkig nieuwjaar! Zelf ben ik ook niet echt tevreden met mijn logo. Wat ik wel in de plaats wil is me echter een raadsel. Ik snap dus helemaal hoe je je voelt, haha! We komen er vast wel uit. Gewoon wat tijd geven ;)
    liefs!

    Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Dankje! Ja inderdaad! Mijn logo zal waarschijnlijk nog vaak veranderen terwijl ik mijn naam maar 1 keer wil veranderen. Nog wat brainstormen dus! En haha, zal ik waarschijnlijk binnenkort ook hebben dat beu worden. Misschien komt dat omdat we als beheerder het veel meer opnieuw zien dan de bezoekers.

      Like

  2. Lien zegt:

    Heel herkenbaar! De naam van mijn blog is zowat het enige dat ik nog niet veranderd heb. Ik was gestart op Blogger, maar was daar nooit tevreden met de lay-out. Toen ben ik overgestapt naar WordPress, wat een heel gedoe was. En zelfs nu ben ik alweer een aantal keer van lay-out veranderd omdat ik die telkens beu werd.

    Ben wel benieuwd naar je nieuwe naam en logo! :)

    Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Amai! Ik heb nog getwijfeld voor Blogger maar blij dat ik meteen WordPress heb genomen. Lay-out ben ik nog niet meteen beu maar mijn naam en logo wel keihard. Dankjewel!! Superlief en leuk om te weten dat ook voor een lezer/medeblogster spannend lijkt :D

      Liked by 1 persoon

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

