Mijn wishlist voor deze kerst!

kerst wishlist logo 2.jpg

Christmas is coming en dat gaat gepaard met de nodige cadeautjesstress. Ik kijk altijd té hard uit naar het moment wanneer iedereen zijn of haar pakje krijgt tot grote irritatie van mijn family (#sorryimnotsorry). Ik voel zelfs stiekem aan de cadeautjes wanneer ik alleen thuis ben. Hoewel dat ook al jaren geen geheim meer is. Ik heb in die cadeautjessfeer besloten om een minibeautywishlist in een blogpost te verwerken. Misschien om jezelf te inspireren of je inspiratie te geven voor een cadeautje voor iemand anders :).

Ik wil al zooolang een palet kopen van Urban Decay maar telkens zwicht ik toch voor goedkopere varianten. Ik ben iemand die liever meer verschillende goedkopere dingen koopt dan één prachtig kostbaar stuk. Ik ben snel iets beu en variatie is daarom een beetje de key chez Jenny. Hoewel het nu erg tegenstrijdig lijkt, wil ik ooit graag dit palet verwelkomen in mijn make-upcollectie. De Naked oogschaduwpaletten van Urban Decay zijn tijdloos en van enorm goede kwaliteit dat het de investering toch waard blijkt te zijn. Wil je toevallig ook een Naked3 Eyeshadow palet van Urban Decay of wil je die kopen voor iemand anders? Klik dan hier

604214919006

 

Geen beautyproduct maar wel eentje dat wel in de lijst van schoonheid past, het boekDe beste beauty recepten’ van Laurent Bourgeois. Ik vind het zelf altijd erg leuk om eigen beautyproducten te maken dus zou dit boek wel erg handig zijn om wat inspiratie op te doen! Het is een budget cadeautje want het kost maar 9,95 euro via bol.com (een boek zoals deze kan snel 25 euro kosten :) ). Erg leuk dus voor iemand zoals ik die graag eens knoeit met allerlei ingrediënten.

9200000010224847.jpg

 

Ik ben echt crazy blij met de borstels van Real Techniques. Ik heb momenteel al de twee andere sets die ik bijna dagelijks gebruik. Daarvoor gebruikte ik borstels van Hema en Kruidvat en het verschil is echt enorm. Een Real Techniques borstel neemt de kleuren beter in zich op, ik kan mijn oogschaduwlooks gemakkelijker verfijnen en deze borstels verliezen hun haren niet (ofja ik ben nog geen enkel haartje verloren na bijna een jaar intensief gebruik). Het kost natuurlijk meer dan een make-upborstel van Hema of Kruidvat maar als je de sets koopt, doe je echt een slimme investering. Voor nog geen 30 euro heb je drie of meer borstels die een goede kwaliteit hebben, yay!

Deze set en misschien enkele uit de mooie Bold Metals collectie missen nog in mijn ‘borstelpot’.  Deze borstelset met drie hoogstwaarschijnlijke topborstels kan je onder andere in Di kopen voor ongeveer 29,99 euro.

kwasten-real-techniques-collectors-edition-sculpting-set-500x500.png

 

 

Zoals je misschien kon lezen op de vorige post, ben ik grote fan van Essie en Rimmel London nagellak. De winterkleurtjes Penny Talk en Après Chic zijn zo om-te-smelten prachtig. Ze zouden enorm fitten in mijn  huidige nagellakcollectie. Het kleurtje Happy Legend uit de herfstcollectie van Essie blijft ook nog op mijn ‘to buy’-lijstje staan.

0eea3f32a5253797713d5a58c6a71c3f.jpg

Penny Talk (met een to-die-for prachtige rose gold glans)

5db385a133c5b50078ef01374612ef02.jpg

Après Chic (dé metallic kleur die prachtig bij je kerst of oudejaarsoutfit zou staan én bij de mijne ook trouwens ;) – take a hint mommy – ) 

 

4a3fe3f1fee4e4733d0382ec3445da87

Want brons kan soms toch een ‘winner’ zijn ;)

 

Dat ik hou van het merk Lush is bijna geen geheim meer. Ergens op mijn wishlist staan er de leuke premade cadeautjes van Lush. Lekker easy voor de persoon die moet kopen voor jou of jij voor iemand anders. De moeilijke keuzes zijn al gemaakt én de verpakking is aanstekelijk leuk. Deze Santa’s Belly Gift heb je voor 15,95 euro.

product_christmas_gift_santa's_belly-375x375.jpg

Hoe grappig is dit cadeautje niet? :)

 

Ik hou er echt van om cadeautjes te geven. Mijn vriendinnen weten dat ik mij daar compleet in ‘smijt’. Ik probeer dan een persoonlijk cadeautje te geven door allerlei (beauty)spulletjes in een minipakketje te stoppen die echt passen bij die vriendin. Bijvoorbeeld nagellakkleurtjes en lippenstiften die de persoon echt flatteren. We kijken als buitenstaanders anders naar iemand en dan kan zo’n pakketje soms echt verrassend zijn. Zo ontdek je bijvoorbeeld kleuren die je niet dacht die bij je zouden passen enzovoort.

Het kleine en persoonlijke verwenpakket werk ik dan af met chocolade of snoep die persoon (hoogstwaarschijnlijk) graag eet, soms met een mooi kaartje erbij waar ik leuke insiders verwerk en andere useful stuff. Een heel eenvoudig maar effectief cadeautje.

Zo dit was shortlist/kerstlijstje als het gaat over beauty. Anders vraag ik nog graag (non-fictie) boeken zoals Top van Anna Nooshin, eentje dat al lang en erg hoog op mijn verlanglijst staat. Hopelijk valt dit een beetje in de smaak want het is de eerste keer dat ik hier dit soort artikels schrijf. Laat me weten wat jij graag wil hebben in je kerstpakje. Ik ben benieuwd naar de wishlist van andere peeps! :) 

10 gedachtes over “Mijn wishlist voor deze kerst!

    • Jenny zegt:

      Joepie! :D Nog iemand die zo is, thuis vinden ze dat enorm vervelend (oeps). En eerlijk Penny Talk is mijn favoriet van de (already) mooie top drie! Vind je niet zo gemakkelijk bij andere merken (+ zeker niet met een gelijkaardige dekking of effect).

      Like

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

