LUSH GENT NOVEMBER HAUL

Lente blijft mijn favoriete seizoen ever maar in de winter is er wel de topmaand december dankzij Kerstmis en oudejaar én in dat seizoen is er ook de leuke kerstcollectie bij Lush! Of course wilde ik toch wel iets extra kopen tijdens een ‘verplicht’ bezoekje in de winkel in Gent…

Ik moest eigenlijk gewoon haarshampoo kopen voor mijn zus maar allerlei vezels in mijn lijf smeekten mezelf te verwennen met nieuwe kerstgoodies en ik ben natuurlijk bezweken als grote Lushfan. BTW: I know dat ik vaak over Lush blog (I looove it en ik was er toevallig ook vaker dan normaal) daarom dat ik het even niet zal doen om andere merken in de spotlights te zetten. Fair rule?

Processed with VSCOcam with f2 preset

Last van vettig haar? Maybe is deze sappige haarshampoo jouw ding!

 

Anyway, eerst de haarshampoo I Love Juicy. Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd omdat ik nog een andere shampoo gebruik en het niet echt mijn situatie is op ‘haarvlak’. Mijn zus had al verschillende keren last van haar dat snel vettig wordt, een vaak voorkomend probleem. Omdat ik zo tevreden ben na een tip van een Lushverkoopster, leek het wel wat om dat ook te doen voor mijn zus. Blijkt dat fruitenzymen heel erg belangrijk zijn om het vettig probleem tegen te gaan. Dus goed kijken bij de ingrediënten als je ook in dat schuiltje zit. In I Love Juicy kan je dat goed controleren, een hele boel fruitsappen vullen het lijstje aan zoals ananas, citroen, kiwi, mango en ga zo maar door.

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

Ik word gek als ik pakjes zie: ZE MOETEN OPEN! Deze bath bomb doet me nog meer verlangen naar Kerstmis!

 

Als je mij op Instagram zou volgen -moet je niet doen, we leven gelukkig in een vrij land- weet je dat ik gek ben van bath bombs. Deze keer nam ik geen nieuwe zoals Frozen maar een traditionele kerst bath bomb: Golden Wonder. De geur is heerlijk overheersend dankzij de ingrediënten sinaasappel, citrus en cognac-olie. Can’t wait om het uit te proberen. Het resultaat zal hoogstwaarschijnlijk op Instagram te zien zijn ;).

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

This is my baby now…

 

De feed van de fijne blogster Ysaline van ohlifeissomethingspecial herinnerde mij aan de Santa Baby lip tint. Ze kocht ook nog andere producten! Zeker eens checken dus als je daar naar benieuwd bent ;). Nu ik toch in de Lushwinkel was, kon ik even goed Santa Baby eens proberen (a.k.a. kopen). De stick lijkt erg droog maar voelt totaal niet droog aan eens je het aanbrengt op de lippen. Ik vergeet zelfs dat ik lipstick op heb! Grote plus dus. Wat ook nog leuk is, is dat het lang blijft zitten en deze kleur een ideale eyecatcher is, go go!

 

foto 5-5

Goedgekeurd? 

 

Minpuntjes is dat de vorm van de stick wat moeilijk is. Je maakt sneller fouten door de niet zo elegante, ronde vorm. Na gebruik ondervind ik ook het probleem dat het goedje niet meteen wil meegaan in de stick eens ik onderaan rol en het daarom blijft hangen. Ik moet daarom vaak ongewild met mijn vinger drukken op het rode product, wat niet zo fijn is. Maar misschien is dat enkel bij mij het geval, dunno maar dat kan wel beter.

Q: Heb jij iets uit de kerstcollectie uit Lush of ben je het van plan? :) 

 

10 gedachtes over “LUSH GENT NOVEMBER HAUL

    • Jenny zegt:

      Ik ook! Ik vroeg al eens aan mijn zus naar een update en ze zei me dat ze soms echt zacht haar krijgt na een wasbeurt en andere keren geen verschil merkt. Ze heeft het nog maar 1,5 week dus waarschijnlijk moeten de haren eerst wat wennen.Ik ga het stiekem – minder stiekem als ze nu meeleest ;)- ook eens testen en zal een update plaatsen. Spannend! . XO

      Like

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

