MIJN TOP 3 HERFSTLIPSTICKS

 Hey! Long time no blogging maar daar komt (hopelijk en waarschijnlijk) verandering in! Ondertussen verrassen de herfstkleuren ons telkens opnieuw met een mooi landschap en net daarom wil ik in die autumn mood mijn drie meest favoriete lippenstiften tonen voor deze herfst!

Eigenlijk wilde ik er vijf tonen maar de andere twee zijn miraculeus verdwenen. Hopelijk vind ik die snel terug! Nadeel van in -letterlijk- elke tas een mini make-upstash te hebben. De drie lippenstiften die me deze herfst volledig weten te bekoren; Starry-Eyed (Rimmel), Verve (MAC Cosmetics) en Pretty Mauve (Kiko Milano).

De eerste lippenstift is de dieprode Starry-Eyed van Rimmel London. Een ideale en typische kleur voor deze herfst want het past een beetje in de familie en hype van het kleur marsala. (Hoewel marsala nog iets lichter kan ogen). Starry-Eyed is een echte eyecatcher door de donkerrodebessenkleur en ruikt heerlijk zoet! Wat ik persoonlijk een beetje jammer vind aan deze lippenstift is dat het gemakkelijk sporen nalaat en niet zo long stay is zoals verwacht. Maar hey, blijft een mooie herfstkleur en heeft ook een fantastische semiglam finish! Je berry lipstick koop je onder andere hier voor 9,99 euro!

Meet deze satin lippenstift: Verve (AB4) van MAC, eentje met een sterke pigmentatie en ruikt ook heerlijk. Deze lippenstift is de browny one van de drie en blijft het langst op je lippen (een garantie bij een MAC-lipstick btw). Als je een lichte huid hebt net zoals ik, zal je look met deze kleur meteen een edgy upgrade krijgen. Een beetje té bruin, donker, edgy voor jou? Dan kan het misschien helpen om met een doekje voorzichtig een beetje wat af te vegen zodat het effect wat minder sterk is. Hoewel ik experimenteren met nieuwe kleuren nog net iets fijner vind :). 19, 50 euro en je kan de herfst officieel starten met deze zachte bruine kleur!

 De laatste lippenstift is Pretty Mauve van Kiko Milano. Deze heb ik een tijdje geleden in september uitgebreid gereviewd maar mocht zeker niet in deze shortlist ontbreken! Pretty Mauve voelt heerlijk zacht op je lippen door de creamy structuur en overleeft heus een eet-en drankbeurt. Deze lippenstift vind ik ook erg veelzijdig want het past bij heel veel looks. Ik vermoed dat Pretty Mauve daarom iets laagdrempeliger is dan de andere twee want het is niet zo erg donker maar toch perfect voor dit seizoen! Voor 6,90 euro heb je deze perfect-during -the-day-lipstick.

Van L naar R : Starry-Eyed, Verve en Pretty Mauve


Q: Welkeentje van deze drie weet jou volledig te bekoren? Of heb jij een andere favoriete herfstlippenstift op dit moment? Laat het me weten hieronder in een reactie ;). See ya!

6 gedachtes over “MIJN TOP 3 HERFSTLIPSTICKS

    • Jenny zegt:

      Dankjewel! En wow nog niet kunnen reageren op jouw reactie cause of the buzzyness! ;) ja die van Rimmel is echt prachtig maar ik ben er zeker van dat de lipstick van Kiko Milano je ook zou staan! ;) x

      Like

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

