LUSHY LONDON WITH VICTORIA GOODIES

Hey! Ik wilde al een tijdje geleden deze blogpost maken en online plaatsen maar wow mijn leven was en is nog steeds zooo onregelmatig! Ik ben niet zo lang geleden afgestudeerd en druk bezig met de vraag “What’s next?” aan het beantwoorden ;). Eindelijk heb ik wat tijd gevonden om mijn amazing goodies uit Londen te tonen! Kijk je mee?

In Londen zijn er zoveel winkels en heb je altijd te weinig tijd om die winkels te ontdekken. Mijn zus en ik brachten daarom een kort maar krachtig bezoekje aan, of course, Oxford Street (Thank God voor deze winkelstraat!) en New Bond Street. Hallo, grootste Lush winkel ever en Victoria’s Secret! 

Keuze genoeg? :)

Keuze genoeg? :)

In Lush kwam ik ogen te kort, écht zoveel Lushstuff going on! Als grote Lushfan had ik dan ook het gevoel alsof ik opnieuw een klein kind was in de speelgoedafdeling. Drie verdiepingen met overal Lushproducten (waaronder ook Oxford exclusives!) en er is zelfs een Lush spa! Helaas kon ik dat laatste niet doen. Een spabezoekje was nogal prijzig, zeker als je net terug uit Brighton komt met een klein hapje budget. Als lushnewbie kan je aan de levende lijve ondervinden waar het bij Lush écht om draait in deze brand experience shop! Als lushlover ben je vooral een paar pond armer, seriously zo een fijne winkel!

Lush Oxford Street

If I was a rich girl, kocht ik de winkel leeg. Aangezien dat niet het geval is en ik nog een studentenbudget heb, ging ik héél selectief te werk. Ik kocht drie producten (ja MAAR drie). Meet Monsieur Gustave, de Frozen bathbomb en Tangled.

Meet my new friends Monsieur Gustave & Frozen! ;)

Meet my new friends Monsieur Gustave & Frozen! ;)

Monsieur Gustave is een Oxford exclusive en is dus nog aantrekkelijker om te kopen! Deze badolie heeft een prachtige paarse kleur en ruikt echt heerlijk! Ik was volledig weg van de kleur met bijhorende glitters. Het paarse bolletje transformeert je bad helemaal roze. Heel erg vrouwelijk dus en past perfect bij een me-time momentje. Na gebruik krijg je een erg zachte huid (really want ik heb hem al getest) door de hydraterende werking van deze badolie.

Monsieur Gustave tussen zijn vriendjes

Monsieur Gustave tussen zijn vriendjes

Frozen ruikt echt heerlijk fris en heeft een mooie blauwe kleur. Dat belooft een mooi spektakel te zijn voor mijn volgend badje! Het resultaat ontdek je zeker op mijn Instagram mocht je benieuwd zijn! En natuurlijk kan je moeilijk deze bathbomb kopen zonder  Let It Go in je hoofd te zingen. Ondertussen vind je deze bathbomb ook in België! Woop woop!

Van Tangled naar glanzend Rapunzelhaar?

Van Tangled naar glanzend Rapunzelhaar?

Tangled is een soort Lushproduct dat ik nog niet eerder heb gebruikt. Ze noemen het bij Lush een hot oil treatment. What’s in a name zou je denken? Deze Tangled zou je nestellig en droog haar upgraden tot glanzend voedend haar. Dit product vraagt volgens mij naar een review, niet?

Pure seduction: een puur snoepje!

Pure seduction: een puur snoepje!

Van edgy Lush naar girly Victoria’s Secret. Contrasterend zou je denken maar I love both. Ik ben by the way echt verliefd op de trappenhal in Victoria’s Secret. Het ziet er zo klassevol en duur uit. Maar oké back to beauty. Ik kocht er eindelijk een fragrance mist (online bestel ik niet graag beautyproducten en de vorige keer had ik te weinig tijd om eentje te kopen). Deze bodymist, Pure Seduction: red plum en freesia, is echt zalig. De geur is lekker zoet, doet me denken aan een gesofisticeerd snoepje en is de ideale icing on the cake voor een datelook. Maar daarvoor moet je eerst een date hebben ;).

Tijdens mijn vorig bezoek aan Victoria's Secret had ik al een crush op deze ruimte! How pretty!

Tijdens mijn vorig bezoek aan Victoria’s Secret had ik al een crush op deze ruimte! How pretty!

Ik ben dus volledig weg van mijn producten uit Londen én Brighton. Volgende week ga ik naar Boedapest en misschien koop ik daar ook nog wat stuff en volgt er Pavlovgewijs een shoplog daarvan. Misschien want mijn iPhone 4s is momenteel een tikkende tijdbom en ben dringend op zoek naar een nieuwe iPhone (bye bye money). Ik twijfel nog tussen een iPhone 5s of 6! Wat zou jij doen in mijn plaats? Oké, dat is even niet zo beautygerelateerd maar ik hoor graag andere meningen en kan wat advies gebruiken. En welk product vind jij het leukst uit deze shoplog? Let me know :) 

Tot binnenkort! XO

 

11 gedachtes over “LUSHY LONDON WITH VICTORIA GOODIES

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

