WHEN IN BRIGHTON…

Hey! Onlangs bracht ik een kort bezoekje aan Brighton & Londen. Natuurlijk kon ik het niet laten om daar wat beautyproducten te kopen! Ik kocht producten in de winkels van Topshop en Superdrug. Benieuwd welke? :)

Eerst was ik Londen om dan een paar dagen in Brighton te vertoeven om dan de citytrip te eindigen met, again, Londen. Het was echt cool en ook erg haalbaar om van Londen naar Brighton te reizen (ongeveer 1u20min op de trein). Zeker eens doen dus! Een reisverslag over dit tripje volgt maar komt op een andere blog online, namelijk the Wannabee Writers, zeker eens checken! Ik plaats de link zeker en vast bij een van mijn volgende blogposts eens het reisverslagje online is ;).

Oké, back to beauty. Eens in het shoppingcenter van Brighton zocht ik naar een Superdrug. Why? Het is toch maar de Engelse variant van Kruidvat? Wel, ik wist dat ze daar producten verkochten van de nieuwe make-uplijn van Tanya Burr. Mocht je één van mijn vorige posts gelezen hebben, dan weet je misschien nog dat ik een grote fan ben van haar. Tot mijn grote teleurstelling waren er niet meer zoveel producten maar hey, er WAREN nog producten én gelukkig lagen er nog musthaves die ik op mijn verlanglijstje had staan. Ik kocht de Bambi Eyes Lashes en het Galaxy oogpalet.

Oorspronkelijk wilde ik het Hollywood oogpalet kopen maar deze Galaxy heeft ook echt prachtige kleuren! Moonlight is mijn grote favoriet van de vier kleuren; het is een heel elegant kleurtje met mooie, subtiele glitters! De vier oogschaduwkleuren dekken erg goed. Snowflake zou ik ook eens gebruiken als een highlighter. Stormy Sky kan zeker en vast een plaats krijgen bij een natural smokey eye terwijl je met Starry Night nog wat duidelijkere accenten kan leggen. Eerlijk, Starry Night vind ik wat te donker voor mezelf maar voor andere mensen kan het perfect! Wat ik persoonlijk ook fijn vind aan dit palet is dat er een evenwicht is qua glitters. Stormy Sky bevat bijvoorbeeld geen glitters, Snowflake niet zoveel terwijl Moonlight en Starry Night wel erg veel glitters hebben. Dit product heeft volgens mij een goede prijs/kwaliteit verhouding. Een palet kost ongeveer 8.34 euro bij Superdrug en Feel Unique.

Van boven naar onder: Starry Night, Stormy Sky, Moonlight (my fav!) en Snowflake

About the Bambi Eyes Lashes… Ik denk dat het nog een tijdje zal duren vooraleer ik ze écht zal dragen want ik gebruik bijna nooit valse wimpers. Deze kon echt wel niet laten liggen, ze zagen er zo naturel uit en daarom spraken ze me ook echt aan want ik wil echt niet lijken op een fake Geordie Shore-party animal). Ik zal deze valse wimpers eens uitgebreid testen en de ervaring hier wel neer pennen ;). Daarom kan ik nog niet zeggen of ze werkelijk goed zijn maar dat volgt binnenkort! Je krijgt je ogen helemaal bambiproof voor ongeveer 7,63 euro bij Superdrug en Feel Unique.

Eens aan de kassa waren mijn ogen gericht op deze lipbalsem van Beauty UK (en op het kleine prijsje die erop plakte). Ik kocht het en zag dat het goed was. Qua product vind ik het wat lijken op de Babylips maar in tegenstelling tot de Babylips, ben ik niet teleurgesteld met deze lipbalsem. De lipbalsem met als naam sugar plum fairy valt wat meer op en lijkt meer op een natural lipgloss.

De volgende dagen belandden mijn zus en ik alweer in het shoppingcenter van Brighton. (Oeps, oefent dat shoppingcenter magnetische krachten op ons uit ofzo?). In Topshop vond ik qua kleren niet meteen mijn ding, ik word eerlijk gezegd niet snel warm van herfstkleuren maar oh ik vond er de meest magical oogschaduw van het moment of dat vind ik toch ;). Dit kleurtje dekt niet supergoed, ik vind het eerder iets voor een finishing touch. Ik vind de verschillende schakeringen in deze oogschaduw echt zo uniek en ben dus very happy dat zo’n kleurtje in mijn collectie zit! Deze Chameleon Glow in Wax & Wane heb je voor 12 euro.

Totally in love with this color!

Totally in love with this color! Good job Topshop!

Zo, dit zijn mijn veroveringen uit Brighton! Binnenkort komt er een nieuwe haul online maar dan over Londen (Think Lush en Victoria’s Secret!). Ik ben al pretty excited om het volgend bericht te posten! BTW: Welk product zou jij zelf graag eens willen testen of kopen van deze vier? Let me know! 

10 gedachtes over “WHEN IN BRIGHTON…

    • Jenny zegt:

      Zooo fijn dat je ook fan bent van Tanya! Iedereen heeft precies een beetje haar favoriet onder de UK-bloggers/vloggers. En gelijk heb je! Alleen jammer dat er echt niet meer zoveel spulletjes waren, het was allemaal in een triestig hoekje geduwd bij de kassa. Hopelijk heb je meer geluk en keuze als je naar Engeland gaat of iets van Tanya koopt :)

      Like

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

