KIKO MILANO SEPTEMBER HAUL: NATURAL WITH A TWIST

KIKO SEPTEMBER HAUL - JENNY AND HER BEAUTY MIRRORHey! De laatste tijd ben ik amper thuis want ik ben volop van mijn korte vakantie aan het genieten na een lange tweede zit. Very soon (7/09) is het mijn verjaardag en ik was nog wanhopig op zoek naar een kleedje voor de obliged ladiesnight. Helaaas…ik vond in Euralille niet wat ik zocht. Gelukkig is er in Rijsel wel een KIKO Milano en oja, daar vond ik natuurlijk wel wat :).

Een lippenstift is zowat mijn favoriete beautyproduct, gewoon één kleurtje aanbrengen op je lippen en voilà je hebt al een eyecatcher :). Ik heb echt veel te veel felrode lipstick en zocht nu naar iets natuurlijkere kleuren. Enja, als je dan in de KIKO bent, kan je evengoed daar eens zoeken! In een blitzbezoek had ik twee lipsticks en een kleurtje oogschaduw mee.

De eerste lippenstift is deze velvet mat lipstick en noemt Pink Carnation (nr 613). Qua kleur vind ik het wat liggen tussen de ‘Faux’ en ‘Twig’ van MAC. Matte lippenstiften kunnen erg droog aanvoelen maar dat is hier niet het geval door de velvet of balsemde finish. Gelukkig kost make-up in KIKO geen handenvol geld, deze lippenstift kostte bijvoorbeeld maar 6,90 euro. Ondanks de lage prijs vind ik de verpakking er erg luxueus uitzien. Quality it is! Een reden meer om nog een lippenstift te kopen ;).

De kleine beschadiging die je kan zien, is mijn fout. Ik had het al eens stiekem getest op de trein. Ma oh, mooie kleur toch?

De kleine beschadiging die je kan zien, is mijn fout. Ik had het al eens stiekem getest op de trein. Maar oh, mooie kleur toch?

Pink Carnation on the lips: perfect voor een daylook!

Pink Carnation on the lips: perfect voor een daylook!

Obvi is de tweede lippenstift mijn favoriet want ik heb het al elke dag gebruikt sinds mijn bezoekje aan KIKO. Deze creamy lippenstift komt uit de Intensely Lavish-collectie en noemt Pretty Mauve (nr 2). Deze lippenstift is roder dan de vorige en voelt ook nog zachter aan. Wat nog extra fijn is, is dat Pretty Mauve gerust een of misschien zelfs meerdere drink-en eetbeurten aankan en haar kleur niet snel verliest. Dat kan ik nog niet zeggen van Pink Carnation aangezien die nog geen grote testen als een McDo-bezoek achter de rug heeft ; ). Net zoals Pink Carnation kost deze lippenstift 6,90 euro.

In love with this lipstick! Liefde voor

In love with this lipstick! Liefde voor Pretty Mauve!

En voilà Pretty Mauve on the lips

En voilà Pretty Mauve on the lips

L: Pretty Mauve, R: Pink Carnation

L: Pretty Mauve, R: Pink Carnation

Het derde item dat ik kocht, was de basic oogschaduw, Satin Beige Cream met nummer 130. Ik heb al een superleuk palet van Only You maar ik kan die niet overal meezeulen, een apart kleurtje is dus ideaal. Deze kleur gebruik ik als basis/starter bij bijvoorbeeld een natural smokey eye en is hoog gepigmenteerd. Satin Beige Cream is ook niet zo shiny, ik bedoel daarmee dat het niet zoveel mini glinsters bevat. Soms kan dat heel fijn zijn voor een bepaalde partylook maar ik wilde nu echt een matte/gewone oogschaduw :). Deze oogschaduw is de jouwe voor 2, 90 euro! Nog even kort vermelden dat ik bewust geen filters gebruik voor elke foto in deze blogpost (behalve bij de header) omdat ik probeer een zo goed mogelijk beeld van de kleuren te geven, just sayin hé! ;)

Hello perfect starter for a good look ;)

Hello perfect starter for a good look ;)

BTW: Even niet zo beauty gerelateerd; volgende week ga ik naar Londen en Brighton, heb je toevallig leuke tips om zeker en vast te doen? Let me know als je geïnteresseerd bent in mijn buit na het leegplunderen van de plaatselijke Superdrug of Boots, dan doe ik een blogpost daarover ;) ! See ya x

6 gedachtes over “KIKO MILANO SEPTEMBER HAUL: NATURAL WITH A TWIST

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

