MAYBELLINE SUPERSTAY 14H LIPS: GOING FUCHSIA

Misschien is deze lippenstift je al bekend maar toch wilde ik heel graag dit product voorstellen aan de mensen die het nog niet gebruikt hebben. Ik ben een echte lipstickaddict en heb ondertussen al een mooie collectie verzameld. Omdat ik enorm veel rode tinten heb, dacht ik dat het zou leuk zijn om te werken met een – voor mij – net iets minder klassiek kleur: fuchsia.

Ik kocht de lippenstift SuperStay 14H van Maybelline met als kleurcode 160: Infinitely Fuchsia. Bij deze lippenstift hoort eigenlijk een leuke anekdote. Ik ging -hup hup- snel naar de make-upafdeling en wou mijn eerste SuperStay 14H-lippenstift opnieuw kopen. Eenmaal thuis ontdekte ik dat ik de verkeerde kleur had gekocht. Deamn, dit is echt niet zo mijn ding, dacht ik. Ik vond het al een beetje te veel naar de paarse kant gaan. Maar een erg goede vriendin overtuigde mij en vertelde dat het kleur me echt wél paste. En wow had ze even gelijk. Ik had de lippenstift eens aan op een  schooldag en kreeg toffe complimentjes van enkele klasgenoten. Dus…twee lessen: luister altijd naar je beste vriendinnen en een “mis”koopje is niet altijd een miskoopje. ; )

Weer over naar de lippenstift. Kan het tot 14 uur kan blijven? Dunno. Waarschijnlijk niet de volle 14 uur met even mooi effect. Blijft de lippenstift langer zitten dan de gemiddelde lippenstift uit dezelfde prijscategorie? Hell yeah. Dat is zeker het geval. Ik heb de lippenstift net iets te last minute op mijn lippen om te checken en jullie te zeggen hoelang het exact blijft zitten voor deze review. En dus deed ik maar een andere, belangrijke en leuke proef bij lippenstift: eten.

1432620246.010849.70

Conclusie: één avondmaal en een late night snack overleef het wel. Ik had de lippenstift voor het slapengaan vergeten te verwijderen en huuh.. mijn lippen waren nog een beetje roze! (De fuchsia was een pak minder fel maar toch, straf! )

Of course,  kleine kanttekening: ik heb de lippenstift misschien alles samen wél 14 uur op mijn lippen gehad maar als je slaapt, eet je en drink je niet. En dat zijn net de lastige factoren voor een langdurig effect bij een lippenstift.  Bij een 9- to-5 dag bijvoorbeeld,  zal het felle effect van deze lippenstift sneller verloren gaan en zal je het opnieuw moeten aanbrengen.

Voordelen 

–  Je vindt vaak  longlasting make-up terug maar deze is het ook écht! Als ik uitga, gebruik ik deze lippenstift enorm graag want ik weet dat het werkelijk blijft zitten en dan moet ik het -hoogstwaarschijnlijk- niet meer bijwerken ; ). More time to party! 

– Het aanbod van de SuperStay 14H lippenstift is uitgebreid en er is werkelijk voor elk wat wils!

– De lippenstift is erg gepigmenteerd en verliest zeker zijn effect niet: één laagje aanbrengen is al voldoende. 

– Specifiek voor Infinitely Fuchsia: de kleur is erg fris en kan in combo met je outfit je meteen katapulteren naar een zomerse vibe. Kortom: zeer terrasjesproof!

Hartje voor voor de Maybelline SuperStay 14H-lippenstiften én zeker voor de Infinitely Fuchsia!

Hartje voor voor de Maybelline SuperStay 14H-lippenstiften én zeker voor de Infinitely Fuchsia!

Nadelen 

– Mijn lippen voelen droog aan en zelfs een klein beetje plakkerig. Maar dat is waarschijnlijk the price to pay als je een langdurige lippenstift wil.

– Als je na een tijdje toch je lippen wil bijwerken, is het beter dat je de overige lippenstift verwijdert en gewoon opnieuw begint. Bij bijwerken kan het gebeuren dat je precies wat velletjes krijgt na verloop van tijd en kunnen je lippen nog droger aanvoelen. – Of misschien denk ik dat het nog droger aanvoelt ; ) –

De SuperStay 14H– lippenstiften van Maybelline kosten 12,99 euro en kan je terugvinden in Di en Kruidvat.

En heb jij al eens een miskoopje gehad dat dan toch bleek je ding te zijn? Let me know! 

4 gedachtes over “MAYBELLINE SUPERSTAY 14H LIPS: GOING FUCHSIA

  1. lenavaes zegt:

    Ik ben al heel vaak langs die lippenstift gelopen en heb me dan altijd afgevraagd of die echt zo lang blijft zitten. Daar heb ik nu een heel duidelijk antwoord op ;)
    Ik vind de kleur je trouwens heel goed staan! Een geluk bij een ongelukje dus.
    Liefs, Lena

    Liked by 1 persoon

    • Jenny zegt:

      Oh zo fijn! Ik wist niet dat ik zo’n overtuigingskracht had maar wel tof dat je het ook wil kopen. :D Ik toon heeel graag de producten die ik super vind! Ook de fuchsia? :)

      Like

Tell me, wat is jouw reactie op deze post? :)

